آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 28971
پنجشنبه - ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

پارک بانوان جنوب شهر خرم آباد اردیبهشت ماه افتتاح می شود/ خرید 1300 تن قیر برای آسفالت معابر شهر

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری خرم آباد گفت: پارک بانوان جنوب شهر خرم آباد اردیبهشت ماه افتتاح می شود.

پارک بانوان جنوب شهر خرم آباد اردیبهشت ماه افتتاح می شود/ خرید 1300 تن قیر برای آسفالت معابر شهر

به گزارش وارک نیوز، فرشید فلاح نژاد در جمع خبرنگاران بیان کرد: سازمان عمران و بازآفرینی دو وجه کاری عمرانی و بازآفرینی و نوسازی بافت فرسوده شهر دارد.

وی ادامه داد: در دستور کار قرار گرفتن چند پروژه درآمدزا از اهداف ما بوده که از مهمترین این اقدامات می توان به احداث معدن کوهی برای تامین مواد اولیه اشاره کرد و با این اقدام شاهد تولید آسفالت با کیفیت خواهیم بود و در آمد پایداری برای شهرداری خواهد بود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری خرم آباد عنوان کرد: دریافت تسهیلات برای تجهیزات آسفالت، پیگیری تسهیلات برای خرید دستگاه تولید تجهیزات بتی و جداول از دیگر برنامه های این سازمان است.

فلاح نژاد اظهار داشت: با پیگیری شهردار خرم آباد، شورای شهر و استانداری لرستان هزار و ۳۰ تن قیر خریداری شده و آسفالت خیابان ها و معابر در دستور کار قرار دارد و در این مدت تحولی در حوزه آسفالت در سطح شهر خرم آباد ایجاد خواهد شد.

این مسوول در ادامه با اشاره به اینکه راهشکافی بام خاطره ها انجام شده است، افزود: قراردادهای لازم برای انجام این طرح مهم توسط شهرداری در حال انجام است.

وی گفت: در سطح شهر خرم آباد ۸۶ هکتار بافت تاریخی و ۲۳۰ هکتار بافت فرسوده وجود دارد.

فلاح نژاد بیان کرد: ۵ زمین بازی محله ای با همکاری بسیج سازندگی در مناطق محروم شهر خرم آباد ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب هیچ برنامه مدونی جهت معابر و کنده کاری های شهر ندارد، افزود: انتظار می رود مسوولان شرایط را برای حل این مشکل مهیا کنند.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری خرم آباد گفت: روزانه ۵۰۰ تا هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری خرم آباد تولید می شود و این روند ادامه خواهد یافت.

فلاح نژاد گفت: احداث پارک بانوان در خیابان آرش با مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته و احتمالا تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: بازگشایی خیابان حافظ به عنوان یک مطالبه عمومی به شمار می رود این خیابان ۶۵۰ متر است که ۷۰ درصدش انجام شده و برای بازگشایی و انتظار می رود که میراث فرهنگی شرایط را برای تعیین تکلیف این خیابان مهیا کند.