آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 2846
دوشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

نمایشگاه بین المللی کتاب لرستان تحت پوشش وای فای اول رایگان مخابرات

نمایشگاه بین المللی کتاب لرستان تحت پوشش وای فای اول رایگان مخابرات

به گزارش وارک نیوز به نقل از اداره روابط عمومی ، مخابرات منطقه لرستان، با برپایی غرفه ای در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود، علاوه بر پوشش گسترده شبکه تلفن همراه، به بازدیدکنندگان خدمات ویژه ارائه می کند.

 

 

 

مخابرات منطقه لرستان در نمایشگاه کتاب امسال که با شعار اینترنت پر سرعت مخابرات پنجره ای به دانایی حضور پیدا میکند، با ارائه خدماتی نظیر فروش اینترنت پرسرعت مخابرات با شرایط ویژه و حجم رایگان جهت بازدیدکنندگان ، فروش ویژه تلفن ثابت ،بسته تخفیف تلفن ثابت طرح ” پنجاهش با ما ” ، سیم کارت رایگان انارستان جهت کودکان و نوجوانان ، تعویض رایگان سیم کارت های معمولی با سیم کارت نسل چهار (Usim)، معرفی سرویس «همراه من» و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر در نمایشگاه؛ حضور داشته و آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود نظیر تکنولوژی FTTH را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

 

 

 

 

بر اساس این گزارش، امسال مخابرات منطقه لرستان، با افزایش ظرفیت سایت موجود ، علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه دارد. بازدیدکنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴ تلفن همراه استفاده کنند. همچنین بازدیدکنندگان محترم می توانند از پوشش وای فای اول مخابرات به صورت رایگان استفاده نمایند.

 

 

 

مشتریان برای استفاده از این خدمات ، می توانند به غرفه مخابرات منطقه لرستان مراجعه کنند.

 

 

 

یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ، از روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه، به مدت ۷روز، از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ لغایت ۲۰در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود.