آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » محیط زیست
کد خبر : 2826
پنجشنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

برگزاری مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فیلم سبز در لرستان

آئین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در لرستان با حضور مسولین ارشد استانی، تشکل های دانشجویی و علاقه مندان به هنر و محیط زیست در سالن شماره ۲ سینما استقلال خرم آباد برگزار گردید.

به گزارش وارک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز که از تاریخ ۱۸ شهریور همزمان با سراسر کشور در خرم آباد برگزار گردید امروز با حضور مدیرکل محیط زیست استان لرستان، مسئولین ارشداستانی ،دستگاههای همکار و شرکت کنندگان در جشنواره طی مراسمی به کار خود پایان داد.

 

 

در ابتدای این مراسم فتحی بیرانوند مدیر کل محیط زیست استان لرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین به نقش پررنگ و غیر قابل انکار این جشنواره در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست و انتقال آن به همه بخشهای جامعه اشاره داشت.

 

فتحی بیرانوند گفت: خوشبختانه آثار راه یافته به جشنواره با در نظر گرفتن نیازهای تمام اقشار جامعه و موضوعاتی همچون اقتصاد سبز با تمرکز بر گردشگری پایدار، حمل و نقل و انرژی پاک توانستند مخاطبان خوبی را جذب نموده و استقبال مردمی از این جشنواره را افزایش دهند.

 

فتحی بیرانوند اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مسئولین برگزاری جشنواره در استان لرستان و اطلاع رسانی صورت گرفته استقبال بسیار خوبی از این جشنواره صورت پذیرفت که قطعاٌ اثار مثبت آن در جامعه نمود پیدا خواهد کرد.

 

در ادامه عبدالهی فرماندار خرم آباد نقش هنر در فرهنگ سازی خصوصاٌ در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست را غیر قابل انکار دانست و از فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته توسط اداره کل محیط زیست لرستان تقدیر نمود.

 

بهمن بیرانوند مسئول هماهنگی ستاد جشنواره فیلم سبز عنوان نمود در این جشنواره در بخش داخلی ۲۱۵۷ اثر به بخش هنرهای تجسمی، ۱۰ فیلم انیمیشن، ۱۰فیلم داستانی کوتاه، ۴ اثر تجربی، ۱۴ فیلم مستند کوتاه،هشت فیلم مستند بلند، ودر بخش فیلمهای خارجی ۱۹فیلم انیمیشن، ۳ اثر تجربی، ۱۶فیلم مستند کوتاه،۱۷ فیلم مستند بلند و پنج فیلم داستانی کوتاه به جشنواره راه یافته و نمایش داده شدند.

 

در پایان مراسم از دست اندر کاران برگزاری ششمین جشنواره فیلم سبز تجلیل بعمل آمد.