آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » پیشنهاد سردبیر » سیاسی
کد خبر : 2820
چهارشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

«موسی خادمی» استاندار لرستان شد

 با رای وزرا و تصویب هیئت دولت «موسی خادمی» به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

به گزارش وارک نیوز به نقل از مهر بر این اساس «موسی خادمی» به عنوان استاندار لرستان منصوب و جایگزین هوشنگ بازوند شد.

 

هوشنگ بازوند از مهرماه سال ۱۳۹۲ در مسئولیت استانداری لرستان مشغول به کار بود. موسی خادمی نیز پیش از این استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 

خادمی علاوه بر استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر بوده و سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد.

 

استان لرستان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد ۱۶ استاندار بر مسند استانداری این استان بوده به طوری که موسی خادمی شانزدهمین استاندار لرستان محسوب می شود.

 

حسین عالی، حسین محلوجی، حسن عابدینی، احمد انتظاری، محمدعلی نقی جهرمی، اصغر افشاری، احمد انتظاری، محمدجواد محمدی زاده، سید حسن رسولی، نورالله عابدی، قربانعلی سعادت، محمدرضا محسنی ثانی، سید حسین صابری، حبیب الله دهمرده و هوشنگ بازوند اسامی پانزده استانداری هستند که تا قبل از موسی خادمی بر صندلی استانداری لرستان تکیه زده اند.

 

روز گذشته الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی باخبرنگار مهرتلویحا خبر انتصاب موسی خادمی را تایید کرد و گفت: ما خوشحال می شویم که ایشان در لرستان مشغول به کار شوند چون خادمی دارای تجربه استانداری است.

 

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطابق پرس و جوهایی که انجام دادیم ایشان موفق عمل کرده و در باب اشتغالزایی و پیگیری امور مطابق آنچه به ما گفته شده موفق بوده است.

 

ملکشاهی با بیان اینکه ممکن است در جلسه هیئت دولت گزینه استانداری لرستان نهایی و تصویب شود گفت: امیدواریم در اولین جلسه هیئت دولت استاندار لرستان تعیین تکلیف شده و لرستان از این حالت تعلیق و تزلزل خارج شود.

 

وی با بیان اینکه فرصت زیادی نیست و باید استاندار جدید کار خود را هرچه زودتر شروع کند یادآور شد: در جلسات مجمع نمایندگان لرستان روی چند موضوع تاکید داشتیم که یکی از موضوعات بحث جابجایی استاندار فعلی لرستان بود که تقریبا همه نمایندگان روی این موضوع اتفاق نظر داشتند که این تغییر حتما صورت بگیرد.