اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » گزارش
کد خبر : 279
دوشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

اختصاص هزار میلیارد تومان به لرستان از محل اعتبارات استانی

  صبح امروز دو شنبه ۱۸ بهمن ماه،جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست مهندس بازوند استاندار لرستان و با حضور دکتر ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی،معاونین استاندار،فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی در دفتر استاندار برگزار شد.     در این جلسه استاندار لرستان گفت: افزایش سهم […]

 

صبح امروز دو شنبه ۱۸ بهمن ماه،جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست مهندس بازوند استاندار لرستان و با حضور دکتر ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی،معاونین استاندار،فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی در دفتر استاندار برگزار شد.

 

 

در این جلسه استاندار لرستان گفت: افزایش سهم اعتبارات استانها از ۸ هزار میلیارد تومان به ۲۶ هزار میلیارد تومان در سال آینده،بی سابقه است.

 

 

بازوند ادامه داد: یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران،میزان پیگیری و موفقیت آنها در جذب اعتبارات ملی از وزارت خانه هاست.

 

وی عنوان کرد: فقر مطالبه گری در بخش های مختلف موجب کاهش پیگیری ها در زمینه توسعه شده است.

 

این مسوول افزود: صندوق توسعه ملی برای سال آینده کمک های بسیار ویژه ای به استان و صنایعی از جمله نیروگاه حرارتی خرم آباد،نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی بخش خصوصی،سیمان سفید ازنا و… خواهد داشت.

 

استاندار لرستان گفت: در بحث ساماندهی اطراف امامزاده زیدبن علی(ع) لازم است دقت لازم جهت رعایت معیشت کسبه محل صورت پذیرد و مشکل اشتغال برای افرادی که در آن محل هستند بوجود نیاید.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: از مجموع ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات استانی،۱۰۰۰ میلیارد تومان به لرستان اختصاص یافته که گامی بزرگ برای توسعه استان است.

 

ملکشاهی راد ادامه داد: این مطلب که لرستان از لیست اعتبارات مناطق محروم خارج شده،از اساس اشتباه و غلط و چنین چیزی نبوده است.

 

وی عنوان کرد:  قرار بود به ۷ استان رقمی برای توسعه شاخص های روستایی کمک شود که نهایتا این رقم به همه استانها تسری پیدا کرد و هیچ استانی از این ردیف حذف نگردید.

 

 

منبع؛ روابط عمومی استانداری لرستان