آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 2788
سه شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶

وقتی صدای مردم به گوش مسئولان نمی رسد/مسئولان توان ساماندهی جاده چند کیلومتری سراب یاس را ندارند؟

گلایه شهروندان خرم آبادی از وضعیت نامناسب جاده سراب

به گزارش وارک نیوز امروزه وجود محورهای مواصلاتی مناسب به عنوان یکی از عوامل توسعه ای به شمار رفته و می تواند نقش مهمی در توسعه صنایع مختلف داشته باشد.

 

 

با این وجود گاهی از مواقع مشاهده می شود می شود که کیفیت برخی از جاده ها در شرایط مطلوبی قرار نداشته و همین موضوع سبب گلایه مندی شهروندان می شود که نمونه بارز این موضوع را باید وضعیت محور فرعی سراب یاس خرم اباد دانست.

 

 

محوری که با وجود فرعی بودنش در سال های گذشضته مورد توجه بخش زیادی از رانندگان قرار گرفته و روزانه شاهد تردد تعداد زیادی وسایل نقلیه سبک و سنگین در این محور هستیم.

 

 

به بیان دیگر جاده سراب یاس خرم اباد اکنون به یک محور مهم برای رسیدن به مقاصد اصلی گردشگری خرم آباد همچون آبشارهای نوژیان، تاف و وارک تبدیل شده و انتظار مردم بهبود وضعیت آن است.

 

 

با این وجود متاسفانه عرض بسیار کم این محور چند کیلومتری و همچنین کیفیت بسیار نامناسب روکش آسفالت آن سبب گلایه مندی رانندگان شده و بسیاری از آنها بر این عقیده اند که مسئولان و دستگاه های مربوطه به هیچ عنوان به وظایف اصلی خود برای بهبود این محور عمل نمی کنند.

 

 

البته مسئولان نیز اعلام کرده اند که تعریض این محور در دستور کار قرار داشته و رایزنی هایی نیز برای تحقق این هدف صورت گرفته اما در عمل همچنان بلاتکلیفی این جاده ادامه دارد.

 

حال باید دید که تا چه زمانی باید چشم انتظاری مردم برای تحقق وعده های مسئولان ادامه پیدا کند؟

 

گلایه از بلاتکلیفی محور سراب یاس
در همین زمینه یکی از شهروندان خرم ابادی در گفت و گو با وارک نیوز بیان کرد: متاسفانه با وجود اینکه محور سراب یاس تنها چند کیلومتر طول دارد و می توان در مدت زمان کوتاهی شرایط را برای تعریض آن مهیا کرد اما تاکنون اقدامی توسط مسئولان انجام نشده است.

 

 

مهران امیدی ادامه داد: در شرایط کنونی حتی می توان با بهسازی آسفالت و لکه گیری شرایط را برای بهبود عبور و مرور وساسل نقلیه ای که اغلب انها این جاده را به عنوان محور جایگزین انتخاب کرده اند مهیا کرد اما اقدامی برای تحقق این هدف صورت نمی گیرد.

 

 

وضعیت نامناسب پل موقت محور سراب یاس
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت پل موقت این محور نیز، اظهار کرد: پل موقت موجود در نزدیکی کارخانه آسفالت خرم اباد شرایط نامناسبی داشته و در سال های گذشته نیز شاهد تخریب آن نیز به دلیل وقوع سیلاب بودیم اما مسئولان به صورت موقتی اقدام به بهسازی ان کرده اند.

 

 

امیدی عنوان کرد: آیا نمی توان با هزینه بسیار کم لااقل اقدام به بهبود وضعیت این پل کرد؟ به نظر می رسد گفته های مسئولان تا عمل فاصله زیادی دارد.

 

بدقولی های مکرر مسئولان
یکی دیگر از شهروندان خرم آبادی نیز در گفت و گو با وارک نیوز، بیان کرد: متاسفانه با وجود اینکه برای تعریض محور چند کیلومتری سراب یاس قول های زیادی داده شده اما همچنان شاهد بدقولی مسئولان هستیم.

 

ایوب رستمی عنوان کرد: انتظار می رود مسئولان قبل از اینکه شاهد وقوع تصادفات هولناکی در این محور باشیم اقدامات لازم برای ساماندهی، بهسازی و تعریض این محور در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

 

به هر حال شاید موضوع وضعیت نامناسب محور سراب یاس چندان برای مسئولان حائز اهمیت نباشد، اما باید دانست که اکنون عبور و مرور از این محور مورد توجه تعداد زیادی از شهروندان و مسافران قرار گرفته و انتظار می رود که مسئولان اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت این محور مهیا کنند.

 

 

گزارش از علی عبداله زاده