آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 2785
دوشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

سرمایه گذار کشت و صنعت در راه یک سرمایه گذاری دیگر در خرم آباد

 مجتمع بزرگ خیریه ” فجر ” با مجموعه های گسترده ای چون ” مرکز چاپ و نشر ” : ” مرکز پیشرفته ی نگهداری سالمندان ” ؛ ” کلینیک سلامت و درمان ” ؛ ” مرکز آموزش فنی و حرفه ای ” ؛ ” تالار پذیرایی ” ؛ ” سالن اجتماعات ” و …‌ در فضایی دلنشین و در دل طبیعت جنوب شهر خرم آباد ایجاد می شود.

به گزارش وارک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان استاندار لرستان ظهر امروز دوشنبه در نشست مشترک با ” عبدالله علی الحی ” با اعلام این خبر یاد آور شد:

بدنبال حضور موفق و نتیجه بخش این سرمایه گذار محترم و کاربلد در استان و رونق برنامه محور و ماندگار مجتمع بزرگ کشت و صنعت ؛ سعی کردیم فضا را برای ورود و سرمایه گذاری ایشان در بخش های دیگر نیز آماده کنیم که خوشبختانه این شرایط با سرمایه گذاری آقای الحی در مجتمع بزرگ خیریه ی فجر فراهم شده است.

 

وی به طرحی که توسط گروه حرفه ای آقای الحی آماده شده اشاره کرد و افزود : محل اجرای این طرح در کیلومتر دوازده جاده خرم آباد – پلدختر و پایین تر از پلیس راه است که در وسعتی بالغ بر ۱۵۰ هکتار اجرا می شود.

 

استاندار لرستان اجرای این طرح را گام بزرگ دیگر در رونق گردشگری و ایجاد اشتغال دانست و افزود :با توجه به تعدد و تنوع مراکز و مجموعه های فرهنگی ، اقتصادی و خیریه ی پیش بینی شده در آن و اثرگذاری مطلوب آن در ایجاد اشتغال به سرمایه گذار تعهد کرده ایم که ظرف دو تا سه هفته تمام مجوزهای لازم را با رعایت قوانین موجود و البته با رویکرد تسهیل روند سرمایه گذاری ؛ در اختیار ایشان قرار دهیم.

 

بازوند اضافه کرد: در نشست مشترک مقرر شد سرمایه گذار نیز بلافاصله بعد از دریافت مجوزها عملیات اجرایی این مجتمع بزرگ را شروع کند.

 

 

عبدالله علی الحی نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به اولویت مشگلات لرستان تنها هدف من در این استان ” ایجاد اشتغال برای مردم ” به کمک مسئولان استان مخصوصا استاندار لرستان است.

 

 

شایان تاکید است این اقدام بزرگ می تواند گامی مطلوب در آغاز طرحهای مختلف در محور گردشگری خرم آباد – پلدختر نیز محسوب شود..