آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 2756
چهارشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته

جانشین فرمانده ناجا گفت: میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش وارک نیوز به نقل از فارس اسکندر مؤمنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهر با بیان اینکه شاخصه‌های امنیتی در کشور ارتقا یافته، اظهارکرد:  شاخصه‌های امنیتی کشور در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ و در پنج‌ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین میزان کشفیات در حوزه‌های مواد مخدر، سرقت‌ و  قاچاق کالا افزایش‌یافته است.

 

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به  تمرکز بر روی باندهای بزرگ و سازمان‌یافته تصریح کرد:  اقدامات اطلاعاتی خوبی انجام گرفته که منجر به افزایش ۵۰ درصدی  پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان شده است.

 

مومنی یادآور شد: از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی موضوع اربعین بوده چرا که هرسال چند میلیون زائر ایرانی در یک مقطع زمانی کوتاه از سه دروازه مرزی برای شرکت در مراسم اربعین به کربلا مشرف می‌شوند.

 

وی از تشکیل قرارگاه اربعین توسط نیروی انتظامی خبر داد و بیان داشت: قرارگاه اربعین را با همه نیروها راه اندازی کرده و همه ظرفیت‌های نیروی انتظامی، بسیج و آماده به خدمت هستند.

 

 جانشین فرمانده ناجا اظهار کرد: امسال به هیچ عنوان خروج از مرز بدون گذرنامه، ویزا و مستندات قانونی برای افراد امکان‌پذیر نبوده و لذا از هم‌وطنان درخواست می‌شود از هم‌اکنون نسبت به اخذ مدارک قانونی همچون گذرنامه و یا ویزا در زمان اعلام‌شده اقدام نمایند.

 

مؤمنی با اشاره به آخرین دستاوردهای نیروی انتظامی در حوزه متلاشی شدن باندها و کشفیات مواد مخدر نیز بیان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در بخش مواد مخدر اولویت نیروی انتظامی مبارزه و پیشگیری بوده، چرا که این دو باهم نتیجه می‌دهند.