آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 27432
شنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴

خیبر نماینده قوم لر با جمعیت میلیونی است

مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت: خیبر نماینده تمام لرهای ایران است.

خیبر نماینده قوم لر با جمعیت میلیونی است

به گزارش وارک نیوز، مسعود عبدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تیم فوتبال خیبر را به عنوان سمبل بخش ورزشی به کشور معرفی خواهیم کرد، افزود: مطمئنا این پروسه زمان‌ بر خواهد بود و با ساختار درست و با برنامه ریزی به هدف بزرگی که در پیش داریم، به این نتیجه خواهیم رسید، تیم فوتبال خیبر خرم آباد با همین نام به کار خود ادامه خواهد داد و این نام قدیمی برای همیشه ماندگار خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف ما صعود به لیگ برتر است و مطمئناً اهداف بزرگی را در پیش داریم که در این راستا تلاش خود را به کار خواهیم گرفت، افزود: با قاطعیت و حمایت همه جانبه با تیم‌های دیگر رقابت خواهیم کرد.

 

مالک خیبر خرم آباد عنوان کرد: اولویت ما بازیکن های بومی و لر تبار بوده اند که سعی کردیم بهترین بازیکنان را برای تیم محبوب خیبر جذب کنیم البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در فوتبال حرفه ای لفظ بازیکن بومی و غیر بومی چندان کارایی ندارد.

وی گفت: به دنبال ایجاد ساختارها و استعدادیابی با استفاده از ظرفیت بازیکنان مستعد بومی هستیم.

 

 

عبدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تیم خیبر خرم آباد تنها نماینده خرم آباد و لرستان نیست بلکه نماینده یک قوم با جمعیت میلیونی است، افزود: باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده و سربلند باشیم و هدفمان عمل به وظایف اجتماعی و توسعه مشارکت اجتماعی است.