آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 2711
سه شنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰

شهردار خرم‌آباد چهارشنبه انتخاب می‌شود

عضو پنجمین دوره شورای شهر خرم‌آباد گفت:اعضای شورا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا شهردار خرم‌آباد در اولین جلسه رسمی شورای پنجم معرفی شود.

به گزارش وارک نیوز مهرداد علی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد بیان داشت:به منظور انتخاب شهردار خرم‌آباد یک فراخوان داده شد تا افراد دارای صلاحیت لازم، رزومه و کارنامه خود را به شورای شهر ارسال کنند تا در نهایت بتوانیم شهردار خرم‌آباد را انتخاب کنیم.

 

 

 

وی افزود:بر این اساس برخی افراد رزومه خود را به شورای شهر اعلام کردند و در حال حاضر بررسی‌ها در حال انجام است تا شهردار اصلح انتخاب شود.

 

 

 

عضو شورای شهر خرم‌آباد در دوره پنجم بیان کرد: تلاش شورای شهر بر این است که شهردار خرم‌آباد همزمان با اولین جلسه رسمی شورای دوره پنجم در روز چهارشنبه انتخاب و معرفی شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه تا کنون گزینه‌ای برای مسند شهرداری خرم‌آباد انتخاب و قطعی نشده است،بیان داشت: فردی که به عنوان شهردار انتخاب می‌شود باید پاک دست بوده و پاکدستی را یک وظیفه دانسته و در انجام امور فقط به فکر رفاه و آسایش شهروندان باشد.

 

 

علی‌پناه گفت: یکی از ویژگی‌های شهردار باید داشتن برنامه برای حوزه‌ها و شرایط مختلف باشد و فردی که مدیریت شهر را بر عهده می‌گیرد باید تمام تلاش خود را برای ارتقا شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف به کار گیرد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد:اعضای شورای شهر دوره پنجم در خرم‌آباد تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با بررسی تمام جوانب، فردی را به عنوان شهردار انتخاب کنند که به درد شهر خرم‌آباد و شهروندان فهیم و با فرهنگ این دیار بخورد و تاثیرات مثبتی در حوزه شهری ایجاد کند.