آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » فرهنگی
کد خبر : 2698
دوشنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

ارائه اینترنت پرسرعت رایگان به اصحاب رسانه لرستان

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان گفت:اینترنت پرسرعت و رایگان یک ساله در اختیار اصحاب رسانه استان لرستان قرار می‌گیرد.

به گزارش وارک نیوز امین آزادبخت بیان داشت:به منظور حمایت از اصحاب رسانه استان لرستان و در راستای کمک به معیشت این عزیزان، با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته خانه مطبوعات لرستان، اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

 

 

وی افزود: بر این اساسی اینترنت پر سرعت یک ساله از سوی شرکت شاتل به صورت رایگان در اختیار کلیه اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

 

 

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان گفت: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از این بسته اینترنتی به دفتر خانه مطبوعات لرستان و یا واحد امور مطبوعات اداره کل ارشاد اسلامی لرستان مراجعه کرده و فرم‌های دریافت اینترنت رایگان را پر کنند.

 

 

 

آزادبخت با تاکید بر اینکه رسیدگی به معیشت و امور رفاهی اصحاب رسانه اولویت خانه مطبوعات در دوره چهارم است،عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت صورت گرفته به دنبال تهیه بلیط یک ساله رایگان سینما و استخر برای اصحاب رسانه استان هستیم که جزئیات آن بزودی از سوی روابط عمومی خانه مطبوعات اعلام خواهد شد.

 

 

 

وی از کلیه اصحاب رسانه لرستان که تا کنون در سامانه اینترنتی خانه مطبوعات ثبت نام نکرده‌اند درخواست کرد هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نموده تا ضمن صدور کارت معتبر خانه مطبوعات برای آنها،بتوانند از خدمات رفاهی،آموزشی و برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند./فارس