آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » شهری
کد خبر : 25776
دوشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱

برای توسعه خرم‌آباد باید روی ارتقای فعالیت های گردشگری سرمایه گذاری کنیم/به دنبال احیای شورای شهر خرم آباد هستم

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد گفت:برای توسعه خرم‌آباد باید روی ارتقای فعالیت های گردشگری سرمایه گذاری کنیم.

برای توسعه خرم‌آباد باید روی ارتقای فعالیت های گردشگری سرمایه گذاری کنیم/به دنبال احیای شورای شهر خرم آباد هستم

به گزارش وارک نیوز، دیانوش چراغی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از  ۲۰ سال در حوزه گردشگری فعالیت کرده ام  و در این مدت ۱۳ سال مدیریت مجموعه قلعه فلک و افلاک بر عهده من بوده است.

وی با بیان اینکه در این سال ها در حوزه های مختلف فرهنگی فعالیت کرده است، افزود: با توجه به سوابق خود به این نتیجه رسیدم که می توانم در حوزه شورای شهر به مردم خرم آباد خدمات گوناگونی ارائه دهم.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد بیان کرد: برای توسعه شهر بایستی روی ارتقای فعالیت های گردشگری و میراث فرهنگی سرمایه گذاری کنیم و اینجانب تجارب کافی در این حوزه را دارم.

چراغی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم  برای توسعه شهر بایستی از ظرفیت اهالی رسانه استفاده کرد، تصریح کرد: به دنبال احیای شورای شهر خرم آباد هستم.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی بافت تاریخی شهر خرم اباد یکی از برنامه های اصلی ما است  که در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

کاندیدای انتخابات شورای شهر خرم آباد گفت: ایجاد موزه می تواند باعث توسعه شهر شود همچنین در حوزه زیباسازی شهری بایستی از نمادها و المان های بومی استفاده شود.

چراغی در ادامه عنوان کرد: لرستان ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی خوبی دارد که باید از این ظرفیت در راستای تولید ثروت برای مردم بهره برد.

وی افزود: مبلمان شهری و زیباسازی در شهر خرم آباد باید حتماً با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی برقرار شود که به لحاظ بحث معماری شهر خرم‌آباد فاقد معماری است و در بحث زیباسازی نام‌های خیابان در شهر باید از نام های مشاهیر و عناوین بومی باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت:  انتخاب شهردار باید حتماً فرد بومی و باتجربه باشد و خصوصیات و معیارهای در راستای موفقیت شهر خرم‌آباد داشته و بحث طایفه گرایی در انتخاب شهردار وجود نداشته  و مسلط به مشکلات شهری باشد.