آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » شهری
کد خبر : 25717
پنجشنبه - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

باید شهری لایق شهروندان خرم آبادی بسازیم/لزوم برخورد با فساد مالی

دلفان کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد گفت: باید شهری لایق شهروندان خرم آبادی بسازیم.

باید شهری لایق شهروندان خرم آبادی بسازیم/لزوم برخورد با فساد مالی

به گزارش وارک نیوز، احمد علی دلفان کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد در نشست با جمعی از اصحاب رسانه لرستان با اشاره به اینکه شوراها یکی از ارکان نظام و پارلمان محلی هستند، افزود: وظیفه مهم آنها پیگیری مسائل مهم شهری، انتخاب شهردار و نظارت بر اجرای امور است.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر را با توجه به وظایف مندرج در قانون شوراها، اگر جمعی از متخصصان شهرسازی، معماری، فرهنگی، جغرافیایی، جامعه شناختی و حقوقی تشکیل دهند بهتر می‌توان مسائل و مشکلات شهری را حل کرد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: شعار من شهری لایق شهروندان خرم آبادی است.

دلفان اظهار داشت:اگر مردم از وظایف و حق و حقوق شهروندی خود آگاهی کافی داشته باشند رشد فرهنگ شهرنشینی سریع‌تر پیش خواهد رفت و در مقابل شهری آبادتر و زیباتر در انتظار مردم و مسئولان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهر همچون  یک موجود زنده در حال رشد و تغییر و تحول است، افزود: این تغییرات بدون مشارکت شهروندان یا امکان پذیر نخواهد بود و یا خیلی کند پیش خواهد رفت.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد بیان کرد:شهر خرم آباد اکنون از فقر شدید فضای سبز رنج می برد و باید با برنامه ریزی مدون به دنبال جبران این کاستی مهم باشیم.

دلفان در ادامه اشاره ای به برخی از برنامه های خود داشت و افزود: اجرای طرح تعریض خیابان حافظ، افزایش بودجه شهرداری با استفاده از راهکارهای قانونی، درآمدزایی پایدار و تکمیل طرح های نیمه تمام از برنامه های ما در صورت ورود به شورای شهر است.

وی گفت: برای ورود به شورا برنامه‌ای برخورد با فساد مالی و فساد اقتصاد در زیرمجموعه شورای شهر در دستور کار دارم که راهکار آن را هم مشخص شده که انشالله انجام خواهد شد.