آخرین اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم » یادداشت
کد خبر : 24847
سه شنبه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به نام لرستان به کام دیگران/ وعده های مسئولان محقق نشد

متاسفانه کیفیت پاییین گوشت عرضه شده در بازار داخل استان با وجود اینکه لرستان خود به عنوان یکی از تولیدکنندگان دام با کیفیت در کشور است، همواره گلایه مندی های زیادی از سوی مردم به وجود آورده و شهروندان معتقدند هنوز مسئولان مربوطه به وعده های خود برای ساماندهی وضعیت این حوزه عمل نکرده اند.

به نام لرستان به کام دیگران/ وعده های مسئولان محقق نشد

به گزارش وارک نیوز، لرستان به واسطه شرایط خاص جغرافیایی و آب و هوایی همواره یکی از استان‌های مستعد برای دامپروری و کشاورزی بوده است کما اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهند کیفیت گوشت تولید شده از دام لرستان به دلایل اشاره شده بالاتر از اغلب مناطق کشور است.

به همین دلیل همواره گوشت تولیدی لرستان با قیمت بیشتر در بازارهای استانهای بزرگ کشور به فروش می رسد باید از این موضوع خوشحال بود اما اگر نگاه دقیق و کارشناسی به وضعیت گوشت توزیع شده توسط قصابی ها در سطح شهر خرم‌آباد و سایر شهرهای استان داشته باشیم خواهیم دید که همواره مردم از کیفیت پایین گوشت عرضه شده گلایه‌مند هستند.

متاسفانه بخش عمده دام تولیدی با کیفیت و جوان لرستان به استان‌های بزرگ ارسال می‌شود و سهم مردم این دیار گوشت دام هایی با کیفیت پایین تر است.

بارها و بارها مردم خواستار پیگیری مسئولین و تعیین تکلیف وضعیت دام کشتار شده در استان شده اند.

با وجود اینکه در ماههای گذشته مسئولان دامپزشکی اعلام کردند به موضوع کیفیت پایین گوشت در استان ورود پیدا خواهند کرد اما در عمل تاکنون شهروندان معتقدند مشکلات گذشته همواره باقی مانده و کیفیت گوشت عرضه شده توسط مراکز عرضه مناسب نیست.

به هر حال مردم خواستار ورود جدی مسئولان و تعیین تکلیف این موضوع هستند حال باید دید که مسئولان به وعده‌های خود عمل خواهند کرد؟

در گزارش‌های بعدی این موضوع به جد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.