آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 2442
شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

بازسازی و نوسازی صنایع با پرداخت تسهیلات در لرستان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از بازسازی و نوسازی صنایع با پرداخت تسهیلات در لرستان خبر داد.

به گزارش وارک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: کلیه واحدهای کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی که نیاز به بازسازی و نوسازی خطوط تولید خود دارند می توانند بر اساس سیاست های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و در راستای ارتقاء توان تولید ملی پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک (زیر ۵۰ نفر شاغل) تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال و بنگاههای متوسط (بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر شاغل) تا سقف ۶۰۰ میلیارد ریال و بنگاههای بزرگ (بالای ۱۰۰ نفر شاغل) تا سقف ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود عقود مشارکتی مصوبه شورای پول و اعتبار دریافت نمایند.

 

 

 

 

وی افزود: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۴ سال شامل دوره تنفس و حداکثر یک سال برای دوره اجرا تعیین شده است که در مجموع از ۵ سال تجاوز نخواهد کرد.

 

 

رازانی اضافه کرد: کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و صنوف تولیدی می توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت بهین یاب به آدرس www.behinyab.ir درخواست خود را برای تعریف پروژه بازسازی و نوسازی و اعلام تسهیلات مورد نیاز اقدام نمایند.

 

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: این تسهیلات با هدف ارتقاء بهره وری انرژی، کاهش شدت مصرف، افزایش رقابت پذیری، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی پرداخت خواهد شد.

 

 

رازانی یادآور شد: پایش اثر بخشی پرداخت تسهیلات مذکور از سوی کمیته نظارت متشکل از ارگانهای مرتبط و مسئول انجام خواهد شد.