آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 2425
پنجشنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اعلام شد

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خبر داد و گفت : داوطلبان شرکت کننده در این آزمون ها می توانند با مراجعه به سامانه ۸۵٫۱۸۵٫۲۳۶٫۷:۸۰۸۰ از نتیجه آزمون خود مطلع و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند

به گزارش وارک نیوز مجتبی باقری مطلق با اعلام این خبر افزود : در پایه هفتم ۷هزارو ۲۸۱ داوطلب در آزمون ورودی شرکت کردند که از این تعداد ۴۸۵دانش آموز دختر و ۸۱۳دانش آموز پسر برای تحصیل در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی پذیرفته شدند . وی آمار شرکت کنندگان آزمون ورودی پایه دهم را ۵هزارو ۴۴۹نفر ذکر کرد و گفت : از این تعداد هم ۸۹۶دانش آموز پسر و ۷۴۹دانش آموز دختر برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه پذیرفته شدند .

 

 

 

باقری مطلق در خصوص مهلت قانونی رسیدگی به اعتراضات گفت : داوطلبان در صورت اعتراض به نتایج آزمون خود به مدت ۵روز کاری می توانند از طریق سامانه اعلام نتایج نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند .

 

 

وی در ادامه سخنان خود افزود : قبول شدگان می توانند از روز دوشنبه ۲۶تیرماه لغایت ۱۶مرداد ماه با مراجعه به آموزشگاه محل قبولی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند . باقری مطلق در پایان تاکید کرد : عدم مراجعه قبول شدگان در موعد قانونی فوق به منزله انصراف از تحصیل در مدارس نمونه دولتی تلقی شده و قبولی آنها در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کان لم یکن خواهد شد.