آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 2409
سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

ریسک سرمایه‌گذاری در لرستان پایین‌ترین حد ممکن است

همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی لرستان و بلغارستان صبح امروز سه‌شنبه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار شد.

به گزارش وارک نیوز  استاندار لرستان در این همایش با اشاره با اینکه ایران و بلغارستان به واسطه‌ی ورزش وزنه‌برداری هم رقیب هم بوده‌اند و هم رفیق هم، اظهار داشت: می‌توانیم اشتراکات فرهنگی اجتماعی را زمینه‌ساز توسعه‌ی روابط اقتصادی قرار دهیم.

حسین سلاح‌ورزی با بیان اینکه می‌توانیم رابطه‌ی میان کشورها را با گردشگری تقویت نماییم، گفت: لرستان با داشتن ۵ هزار اثر تاریخی، به تنهایی به اندازه‌ی یک کشور اروپایی جاذبه‌ی تاریخی دارد.

وی از ظرفیت‌های گردشگری به عنوان سرمایه‌های نرم یاد کرد و افزود: لرستان در حوزه‌ی زمین‌گردشگری از بهترین استان‌هاست و در همین زمینه به عنوان پایتخت ژئوتوریسم انتخاب شده است.

هوشنگ بازوند با تاکید بر اینکه در زمینه‌ی پرورش و تولید ماهیان سردآبی هم لرستان پتانسیل بالایی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر برای تولید ۳۰ هزار تن ماهی سردآبی برنامه داریم که این میزان تا یکصد هزار تن قابل افزایش است.

استاندار لرستان با بیان اینکه در لرستان مدافع و محافظ سرمایه‌ی سرمایه‌گذاران خارجی هستیم و سرمایه‌ی آن‌ها را مثل سرمایه‌ی خودمان می‌دانیم، عنوان داشت: اطمینان داشته باشید در لرستان شرایطی برای شما فراهم می‌کنیم که ریسک سرمایه‌گذاری در پایین‌ترین حد ممکن باشد.