آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » گفت و گو » محیط زیست
کد خبر : 2392
شنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

منطقه حفاظت شده اشترانکوه به پارک ملی تبدیل شود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با تاکید بر لزوم تبدیل منطقه حفاظت شد اشترانکوه به پارک ملی، گفت: مستندات و شواهد بیانگر دخل و تصرف غیرقانونی در این منطقه است.

به گزارش وارک نیوز مجید کیان پور با یادآوری انتشار اظهارات غیرکارشناسی و غیر واقعی در رابطه با منطقه حفاظت شده اشترانکوه در برخی شبکه های اجتماعی، افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد هستیم عده ای بدون آنکه سررشته ای از مسائل زیست محیطی و اهمیت و نقش منطقه حفاظت شده اشترانکوه در اکوسیستم منطقه داشته باشند دست به دامان شبکه های مجازی شده و حرف های فاقد استدلال  و غیرمنطقی بر زبان می آورند؛این درحالی است که انتشار این مطالب در شبکه های اجتماعی با هدف انحراف افکار عمومی از تخلفات صورت گرفته در این منطقه است.

 

 

 

 

نماینده مردم دورود و ازنا درمجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم تبدیل منطقه حفاظت شده اشترانکوه به پارک ملی، یادآور شد: همچنان بر سر موضع خود در برخورد قانونی با جاده کشی و دخل و تصرف  غیرقانونی در این منطقه حفاظت شده هستم و اعتقاد دارم منطقه مذکور سرمایه ملی بوده و همه نیز باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.

 

 

 

وی با اشاره به برخی شیطنت های صورت گرفته درخصوص ایجاد جاده در منطقه حفاظت شده اشترانکوه، ادامه داد: مستندات و شواهد نشان می دهد اقداماتی برای دخل و تصرف غیرقانونی در این منطقه درحال انجام است که این موارد به سازمان محیط زیست کشور منعکس شده است.

 

 

 

مطالبه عمومی مردم استان لرستان به ویژه مردم دورود و ازنا تبدیل منطقه حفاظت شده اشترانکوه به پارک ملی است

 

 

 

 

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با تاکید بر اینکه مطالبه عمومی مردم استان لرستان به ویژه مردم دورود و ازنا تبدیل منطقه حفاظت شده اشترانکوه به پارک ملی است، ادامه داد: همه در قبال محیط زیست و منابع طبیعی کشور مسئول هستیم و نباید به بهانه های واهی در صدد تخریب و تهدید این مواهب الهی باشیم./خانه ملت