آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 2380
جمعه - ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳

خرم آباد لیاقت شهر برتر گردشگری کشور را دارد

شهردار خرم آباد گفت:خرم آباد ظرفیت اینکه در زمره هفت شهر برتر گردشگری کشور باشد را دارد چرا که تمام آیتم های یک شهر برتر را داراست.

به گزارش وارک نیوز یحیی عیدی بیرانوند در آیین افتتاحیه فاز دوم گردشگاه و همچنین نمازخانه خرم کنار که با حضور اعضای شورای چهارم و پنجم ، شهردار خرم اباد و سایر مدیران شهرداری برگزار شد، افزود:شهر ما به یمن تلاش های شبانه روزی مدیران شهری،مدیران استانی،مهمان نوازی و فرهنگ غنی مردمش جزء هفت شهر برتر گردشگری کشور است که باید نه تنها این جایگاه را حفظ کنیم بلکه در راستای ارتقای آن تلاش مضاعفی داشته باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه شهرها براساس مولفه هایی در زمره شهرهای برتر قرار می گیرند تصریح کرد:تعامل مدیران در توسعه شهری،مردم خوب،میزبانی خوب،سرزندگی و نشاط شهری از جمله مولفه هایی است که خرم آباد را تبدیل به شهر برتر گردشگری کرده است.

 

 

عیدی افزود:مدیران استان و به خصوص مجموعه مدیریت شهری تلاش زیادی برای کسب این جایگاه که لیاقت شهرمان است را داشته اند.جا دارد از همین جا قدردانی بجایی از مدیریت ارشد استان داشته باشیم که پا به پای شهرداری در رسیدن به این جایگاه تلاش خالصانه ای داشته اند.همچنین از زحمات شبانه روزی همکارانم در مجموعه مدیریت شهری به خصوص اعضای محترم شورای چهارم تشکر می کنم که توانستند با تعامل سازنده شان در پیشبرد اهدافمان همکاری داشته باشند.

 

 

 

شهردار مرکز استان اشاره کرد:خوشبختانه کسب این جایگاه موجب توجه بیش از پیش بخش خصوصی و سرمایه گذاران شد.این موقعیت در آینده عواید زیادی را برای شهرمان به ارمغان می آورد و بی شک تمام مردم از آن منتفع خواهند شد.

 

 

 

شهردار خرم آباد با بیان اینکه مردم هم سهم زیادی در نشاط و پویایی شهر دارند تصریح کرد:خیلی ها وقتی به شهرهای دیگر کشورمراجعه می کنند در مقایسه با شهرخودمان کم لطفی می کنند و اصطلاحاتی چون”شهر شکست خورده” یا شهر”خراب شده” را در مورد شهرشان به کار می گیرند در حالی که اگر نبود ظرفیت ها و توانایی های بالقوه،تلاش های شبانه روزی مدیران و صبوری شهروندان اینک جزء هفت شهر برتر کشور نبودیم.

 

 

 

وی افزود:توصیه من به این عزیزان این است هرجای دنیا باشند به خرم آبادی بودن خود ببالند و به جای این اصطلاحات از جملاتی مانند “شهر زیبایم”شهر همیشه بانشاطم” شهر پرانرژی ام و شهر همیشه پیروزم استفاده کنند.