آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار
کد خبر : 23504
یکشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

برگزاری برنامه های متنوع همزمان با دهه فجر در خرم آباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد از برگزاری برنامه های متنوع همزمان با دهه فجر در این شهر خبر داد.

برگزاری برنامه های متنوع همزمان با دهه فجر در خرم آباد

 به گزارش وارک نیوز،  حجت‌الاسلام محمد علی‌نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به اینکه اگر خبرنگاری با انتشار خبر موجب واقع‌گرایی در جامعه شود خدمت بزرگی برای مردم انجام داده است، افزود: تحریف واقعیات در طول تاریخ ضربه‌های زیادی به جامعه بشری وارد کرده، امروز نیز رسانه‌های نظام سلطه تمام تلاش خود را برای تحریف واقعیت‌ها به کار گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: در زمینه معرفی ظرفیت‌های قرآنی در سطح جامعه اقدامات زیادی انجام‌ نشده است و به دنبال این هستیم با برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت بالای فرهنگی و اجتماعی  قرآن استفاده کنیم. قرار است پنج کلیپ از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی به‌زودی در شبکه افلاک پخش شود، همچنین قصد داریم در یک برنامه میان‌مدت پایگاه‌های تبلیغی و فرهنگی را در محلات خرم‌آباد ایجاد کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به ویژه برنامه های دهه فجر داشت و افزود: در ایام دهه فجر علاوه بر برنامه‌های روتین این دهه شاهد برگزاری مراسمی تحت عنوان سیره فاطمی در شهرستان هستیم. همچنین در پنج محله حاشیه‌نشین خرم‌آباد پنج برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود از امشب در ۱۰ مسجد مهم شهر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خوبی برگزار می‌شود.

علی نیا گفت: خوشبختانه اکنون شاهد فعالیت پنج پایگاه فرهنگی و اجتماعی در خرم آباد هستیم این پایگاه‌ها در محلات حاشیه نشین اسد آبادی، کوی علی آباد، پشت بازار، گل سفید، دره گرم غربی و فلک الدین فعالیت دارند.