آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 2345
سه شنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

جذب ۷۵۰ نفر در جمعیت هلال احمر ایران

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۷۵۰ نفر در جمعیت هلال احمر کشور جذب خواهند شد.

به گزارش ورک نیور مصطفی محمدیون شامگاه امروز در طی سفر به استان در جلسه‌ای که در استانداری لرستان برگزار شد، از جذب ۷۵۰ نفر نیرو در کل کشور خبر داد و اظهار کرد: ماهیت هلال احمر داوطلبانه است ‌و در بحث جذب نیروها،  همه کارها به وزارت علوم و گزینش واگذار شده‌اند.

وی افزود: در این راستا ما در جذب نیروها هیچ‌ گونه دخالتی نداریم و تنها در موارد تخصصی اقدام دخالت داریم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران در رابطه با زمین‌های ازنا و زاغه اظهار داشت: ما در دوسال گذشته یک بدقولی نسبت به استان لرستان داشتیم که قرار بود برای تعیین تکلیف این زمین‌ها به لرستان بیاییم.

وی ادامه داد: امروز با مصوبات و اقداماتی که در نظر داریم، قول می‌دهیم  تا نسبت به تعیین تکلیف این زمین‌ها در طی این سفر اقدام کنیم.

این مسئول با اشاره به موضوع آموزش و پیشگیری در جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: به این منظور طرحی به نام طرح خادم را در دست اجرا داریم که طرح موفقیت آمیزی بوده و برای گسترش آن در حال تلاش هستیم.

محمدیون در ادامه اظهاراتش با یادآوری اینکه تا پایان سال ۲۷۰ خودروی تویوتا به جمعیت هلال احمر کل کشور توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مقدار خودرو برای لرستان نیز سهمی را تخصیص می‌دهیم.

وی گفت: سفر به لرستان در راستای رسیدگی به مشکلات جمعیت هلال احمر استان لرستان انجام گرفته و نسبت به رفع مشکلات سریعا اقدام شده و در کمتر از یک ماه عملیاتی می‌شود.

این مقام مسوول با اشاره به وضعیت اعتبارات تخصیص داده شده به هلال احمر تصریح کرد: در این زمینه با شرط تامین اعتبارات در جهت تملک و دارایی می‌توانیم به لرستان کمک کنیم./استخدام