آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 2341
سه شنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

کشف ۳۲۵ کیلوگرم تریاک در لرستان

فرمانده انتظامی استان از انهدام یکی از زبده ترین باندهای توزیع مواد مخدر و کشف ۳۲۵ کیلوگرم تریاک خبر داد

محمد قنبری” در جمع اصحاب رسانه گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی دقیق و اطلاعاتی موفق شدند یکی از زبده‌ترین و خطرناک‌ترین باندهای ورود مواد مخدر را شناسایی کنند.

 

 

 
وی افزود: این باند از یک ماه پیش تحت نظر پلیس بوده و زمانی که قصد داشتند محموله را از یکی از استان‌های جنوبی کشور به سمت استان‌ های غربی حرکت دهند مورد تعقیب عوامل انتظامی قرار گرفتند .

 

 
فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: حدود یک ساعت تعقیب و گریز در محورهای مواصلاتی ادامه یافت که در نهایت نیروهای پلیس موفق شدند ۲ دستگاه خودرو که این محموله را حمل و هدایت می‌کردند توقیف کنند و سوداگران مرگ را زمین گیر و از داخل خودرو ۳۲۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

 

 

وی با بیان اینکه این عملیات موفق بود تصریح کرد: این تیم مدت ها تحت تعقیب بود و در چند سال اخیر یکی از مهم‌ترین باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر بوده که خوشبختانه همکاران ما توانستند اعضای این باند را دستگیر کنند.

 

 
قنبری بیان کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و عامل اصلی باند و ۳ نفر دیگر از اعضای آن نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#