آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » گردشگری
کد خبر : 23401
پنجشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

فاز اول دهکده گردشگری مخملکوه بزودی افتتاح می‌شود

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شوراس اسلامی گفت: فاز اول دهکده گردشگری مخملکوه بزودی افتتاح می‌شود

فاز اول دهکده گردشگری مخملکوه بزودی افتتاح می‌شود

به گزارش وارک نیوز، مهرداد ویسکرمی در حاشیه بازدید از دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان لرستان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم نظیر بوده و بالغ بر ۵ هزار اثر تاریخی و فرهنگی در این دیار وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی نیز دارای ۷۰ درصد گیاهان دارویی هستیم که در کل اروپا وجود دارد، افزود: در کنار همه این ظرفیت‌ها شاهد نیروهای قوی هستیم و این ظرفیت انسانی به عنوان پتانسیلی ویژه برای این دیار به شمار می رود.

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دلیلی ندارد با وجود این همه ظرفیت در بین چند استان اول در بحث بیکاری قرار داشته باشیم.

ویسکرمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت دهکده گردشگری مخملکوه خرم آباد اظهار داشت: سرمایه گذاری در دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد ارزشمند و اقدامی ویژه است.

وی گفت: بر اساس اعلام سرمایه گذار با تکمیل این طرح برای 100 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد خواهیم شد که این امر مهمترین دلیل برای حمایت از سرمایه گذار پروژه است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه مسئولان از سرمایه گذاران واقعی، تاکید کرد: مطمئنا زمانی که اهلیت یک سرمایه گذار احراز می شود تمام مسئولان وظیفه حمایت از آن را دارند و ما نیز از تمام ظرفیت خود در جهت تحقق این امر استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدای سال این دهکده از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار نبود اما خوشبختانه اکنون با حمایت های صورت گرفته شاهد پیشرفت مناسب این طرح هستیم و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات و موانع این مجموعه هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

ویسکرمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم برطرف شدن مشکل راه دسترسی این مجموعه گفت: انتظار داریم مشکل راه دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد رسیدگی و برطرف شود و من این موضوع را در تذکر به وزیر راه اعلام کردم و از میراث فرهنگی نیز انتظار داریم به کمک این مجموعه بیاید.

وی در ادامه بیان کرد: فاز اول دهکده گردشگری مخملکوه بزودی افتتاح می‌شود و باید برای تکمیل فاز دوم نیز تلاش و پیگیری کنیم، مطمئنا این مجموعه نقش مهمی در جذب و ماندگاری گردشگران در استان دارد و با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد لرستان امیدواریم شرایط برای ایجاد چنین زیرساخت هایی در جای جای این دیار مهیا شود.

ویسکرمی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح توسعه این دهکده نیز با تمام ظرفیت از سرمایه گذار پروژه حمایت خواهیم کرد و امیدواریم دستگاه های متولی نیز هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.