آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 22915
شنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه گازرسانی به شول آباد

مدیر عامل شرکت گاز لرستان از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه گازرسانی به محوز شول آباد الیگودرز خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه گازرسانی به شول آباد

به گزارش وارک نیوز، کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به محور شول آباد که پنجشنبه مورخ ۱۸ /۱۰ / ۹۹ انجام شد، اعلام کرد: این پروژه یکی از پروژه های مهم استان در زمینه گازرسانی روستایی و شهری بوده که شامل ۱۴۵ کیلومتر خط تغذیه و توزیع می باشد که در حال حاضر ۸۳ کیلومتر خط تغذیه و توزیع انجام شده و پیشرفت کلی پروژه ۷۵ درصد می باشد.
گودرزی در ادامه افزود: با اتمام این پروژه شهر شول آباد به عنوان آخرین شهر استان و ۵۰ روستای تابعه از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند‌.
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: با توجه به صعب العبور بودن و کوهستانی بودن منطقه، علیرغم تنگناهای موجود اجرای پروژه به سختی در حال انجام است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی پرسنل شرکت گاز استان لرستان، مشاور و پیمانکار اجرایی خاطر نشان کرد: سیاستهای کلان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در گازرسانی به روستاها و شهرها با هدف ایجاد رفاه عمومی برای مردم ، جایگزینی گاز طبیعی بجای سوخت مایع ، ایجاد زیرساختهای توسعه و رفاه در روستاها در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و از همه مهمتر حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب محیط زیست و قطع درختان با هدف تامین سوخت توسط روستائیان میباشد.
در این بازدید که مسوولین اجرایی گاز استان، بخشدار شول آباد به نمایندگی از فرماندار محترم الیگودرز و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان الیگودرز، مدیر عامل شرکت گاز استان را همراهی میکردند، گودرزی خاطر نشان نمود: انتظار دارم دستگاههای اجرایی استان، شرکت گاز استان لرستان را در راستای اتمام این پروژه همراهی کنند تا مردم محروم این منطقه که از بکرترین مناطق استان می باشد،همانند سایر نقاط استان طعم رفاه و آسایش را در کنار حفظ محیط زیست احساس کنند.