آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » سلامت
کد خبر : 2268
سه شنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

اجرایی شدن ۲۳۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲۳۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان استان اجرایی شد

به گزارش وارک نیوز کوروش ساکی در جمع خیرین سلامت استان لرستان با اشاره به اینکه بخشی از استرس انسان با بخشش و عمل خیر از بین می‌رود، افزود: چرا که احساس رضایت در انسان با بخشش بوجود می‌آید.

وی ادامه داد: اقدامات مناسبی در سال‌های گذشته در حوزه بهداشت و درمان در استان لرستان صورت گرفته که این اقدامات نسبت به گذشته بسیار قابل توجه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با اشاره به اجرایی شدن ۲۳۴ پروژه در عرصه درمان وبهداشت لرستان، اظهار کرد: احداث ۱۰۴ هزار متر مربع پروژه درمانی بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان آرزویی محال بوده که روز به روز در حال شکل گرفتن است.

ساکی افزود: اقدامات در دست اجرا و انجام شده در استان لرستان گامی بلند در راستای توسعه همه‌جانبه این دیار بوده است، همچنان بی ‌وقفه در عرصه سلامت استان با اعتقاد به مدیریت جهادی و اصل اقتصاد مقاومتی به احداث سازه‌های فیزیکی درمانی، بهداشتی و آموزشی و تجهیز آنها برای خدمت هرچه بیشتر به مردم لرستان ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه خیران سلامت در توسعه حوزه بهداشت و درمان لرستان، بیان کرد: در سال‌های گذشته خیرین سلامت نقش بی‌بدیلی در توسعه بهداشت و درمان لرستان ایفا کرده‌اند.

این مسئول بیان کرد: در عرصه بهداشت و درمان ایجاد فضای فیزیکی اساس پیشرفت و توسعه بوده و در این راستا می‌توان با تجهیز و بکار‌گیری نیروهای انسانی خدمات بهتری را به جامعه هدف ارائه نمود و باید گفت که امروز شاهد در مسیر توسعه قرار گرفتن عرصه بهداشت و دمران لرستان هستیم.