آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 2187
چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

تاخیر در آغاز فاز ۴ سیمان دورود توسط سیمان فارس خوزستان قابل قبول نیست

استاندار لرستان گفت:تاخیر در آغاز فاز ۴ سیمان دورود توسط سیمان فارس خوزستان قابل قبول نیست

 

به گزارش وارک نیوز نشست شورای تولید و اشتغال استان به ریاست استاندار و با حضور معاون اقتصادی استاندار ؛ نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضا برگزار شد.

 

 

استاندار لرستان  در این نشست بیان کرد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای سال ۹۶ در شهرستان دورود ۷۶۹ میلیارد تومان و اشتغال ۲۴۰۲ نفر است.

 

وی ادامه داد: سهم سرمایه گذاری در صنعت ۶۹ ، سهم کشاورزی ۱۹ و سهم خدمات ۱۱ درصد در شهرستان دورود است و  تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان مخصوصا در حوزه ی صنعت در اولویت برش شهرستانی سند تولید و اشتغال باشد.

 

 

این مسئول افزود: تاخیر در آغاز فاز ۴ سیمان دورود توسط سیمان فارس خوزستان قابل قبول نیست امیدوارم این تاخیر جبران شود، تنها پروژه ای که از اموال امیر منصور آریا با همکاری قوه قضاییه تعیین تکلیف شده گهر دورود است… احیای این دست پروژ ه ها کار آسانی نبوده است.

 

استاندار بیان کرد: کاش همانطور که امروز از سرعت پیشرفت پروژ ه ها انتقاد می شود ؛ زمان تعطیلی و آوار شدن پروژ ه ها هم نقد می شد و موانع احیای کارخانه خمیر مایه هر چه هست باید به مردم معرفی شود. حتی اگر قابل احیا نیست باید با دلیل کارشناسی به مردم اطلاع رسانی کنیم..‌

 

بازوند بیان کرد: خود بنده و تمام دستگاهها موظفیم به تکالیف خود در سند اشتغال سال ۹۶ جامه ی عمل بپوشانیم.‌.. عملکردها کاملا رصد می شوند.