آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 2180
سه شنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

تامین گاز مورد نیاز شرکت لاستیک سازی خرم آباد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از تامین گاز مورد نیاز شرکت لاستیک سازی خرم آباد خبر داد.

 

به گزارش وارک نیوز حشمت الله شمس خرم آبادی عصر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان گفت: بر اساس قراردادهای منعقد شده با کارخانه لاستیک سازی شرکت گاز، میزان گاز مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد.

 

 

وی ادامه داد: در چهار ماه پایانی سال گذشته با وجود مشکلاتی که بر اثر افزایش مصرف گاز داشتیم، اما گاز هیچ‌کدام از واحدهای تولیدی قطع نشدند و شرکت لاستیک‌سازی نیز در آینده از این قاعده مستثنا نیست و در هر شرایطی سعی می‌کنیم این واحد تولیدی در رابطه با تامین گاز هیچ مشکلی نداشته باشد.

 

 

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: در مورد مشکل تامین گاز کارخانه فولاد ازنا نیز باید گفت هزینه‌های مربوط به لوله‌کشی خط انتقال گاز و ایستگاه مورد نیاز این واحد را به آن‌ها ابلاغ کردیم اما هیچ پیگیری از جانب این واحد صورت نگرفته، از سوی دیگر بر اساس دستور استاندار لرستان برای مساعدت در تسهیل ساخت روند واحدهای تولیدی، با وجود مشکلاتی که پیش‌ آمد، خط انتقال گاز این واحد را چندین بار تغییر دادیم.

 

 

 

شمس‌خرم‌آبادی گفت: امروز وظیفه خاکبرداری و ساخت ایستگاه گاز بر عهده ما نیست و هزینه ساخت آن را باید شرکت شهرک‌های صنعتی و فولاد ازنا بر عهده بگیرند و ما نیز براساس وظایف خود اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.