آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 21321
شنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

افتتاح پیست اسکی الیگودرز دهه فجر امسال

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: فاز اول نخستین پیست اسکی استان در شهرستان الیگودرز دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد.

افتتاح پیست اسکی الیگودرز دهه فجر امسال

به گزارش وارک نیوز، حشمت امان الهی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته، پیمانکار طرح فعال و قرار است با تکمیل پیست، آسفالت جاده دسترسی، ایجاد پارکینگ و برقراری شبکه برق مجموعه، فاز اول پیست اسکی الیگودرز در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی اجرای فاز دوم پیست و تکمیل نهایی آن را از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و گفت: حدود ۲ میلیارد تومان جهت خرید برف کوب این مجموعه نیز تخصیص یافته است.

امان الهی ادامه داد: با تامین و تخصیص اعتبار نیز  مدرسه آموزش، امکانات رفاهی، آشیانه برف کوب، باند فرود بالگرد و امکانات امدادی در قالب فاز دوم ایجاد می شود.

وی همچنین اضافه کرد: احداث سالن مسابقاتی از نیازهای اساسی ورزش لرستان است که عملیات اجرایی آن از سال ۹۰ آغاز شد اما اکنون روند کار متوقف شده است.

وی افزود: پیگیر اخذ اعتبار این طرح از طریق وزارت ورزش و جوانان هستیم که باتوجه به اینکه این پروژه از طرح‌های بزرگ و ضروریات ورزش استان محسوب می‌شود، از ظرفیت نمایندگان خرم‌آباد جهت تسریع در رفع موانع استفاده خواهیم کرد.