آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 2099
شنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

احداث بوستان جدید در محله پشت‌بازار خرم‌آباد/ معابر پشت بازار روکش آسفالت می‌شوند

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد از احداث یک بوستان جدید در محله پشت بازار خرم‌آباد و بهره‌برداری از آن تا ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش وارک نیوز کیومرث منصوری بیان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته شاهد توجه ویژه  مجموعه مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار سطح شهر خرم‌آباد هستیم به نحوی که اقدامات مختلفی برای تامین زیرساخت‌های شهری مورد نیاز این مناطق در حال انجام است.

وی ادامه داد: بر همین اساس برای جبران کمبودهای محله پشت بازار نیز اکنون اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد عنوان کرد: بر همین اساس اکنون عملیات اجرایی یک بوستان در زمینی به مساحت حدود یک و نیم هکتار در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا ۲ ماه آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن باشیم.

منصوری اظهار کرد: اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پارک یک و نیم هکتاری از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین خواهد شد و این پارک شاهمل قسمت‌هایی همچون زمین بازی کودکان، فضای سبز مناسب و وسایل ورزشی است و می‌تواند بخشی از نیازهای مردم محله پشت بازار را تامین کند.

وی در ادامه بیان کرد: تا قبل از احداث این پارک یک و نیم هکتاری که در انتهای محله پشت بازار واقع شده، تنها یک پارک محله‌ای در این محله وجود داشت و به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز شهروندان نبود، اما با ایجاد این بوستان می‌توان شاهد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم این محله باشیم.

این مسئول افزود: البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که قابلیت افزایش سطح بوستان در دست احداث وجود دارد و در نظر داریم که در آینده نه چندان دور شرایط را برای اتصال این بوستان به اراضی جنگلی انتهای محله پشت بازار مهیا و همچنین در این اراضی جنگلی نیز اقدام به کاشت چمن کرده و شرایط را برای احیای این ظرفیت مهیا کنیم.

شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد عنوان کرد: به هر حال در گذشته کاج‌های قدیمی انتهای محله پشت بازار شرایط مناسبی نداشتند، اما مطمئنا با احداث این بوستان و توسعه آن شرایط برای آب‌دهی مناسب و همچنین توجه ویژه به این درختان مهیا می‌شود.

منصوری در ادامه با اشاره به اینکه ظرف یک ماه آینده مشکل آسفالت معابر محله پشت بازار برطرف می‌شود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته اکنون در حال روکش آسفالت معابر این محله هستیم و با برنامه‌ریزی انجام شده تا یک ماه آینده مشکل آسفالت معابر این محله برطرف خواهد شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوان با انجام سایر اقدامات در دست اجرا شرایط را برای تحقق خواسته‌های به حق مردم محله قدیمی پشت بازار مهیا کنیم./فارس