آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » گفت و گو
کد خبر : 2028
دوشنبه - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

۶۳ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح معابر خرم‌آباد/ آسفالت معابر شهر تا ۲ ماه آینده ادامه دارد

شهردار خرم‌آباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر خرم‌آباد ریخته شده و تا ۲ ماه آینده بیش از ۷۰ هزار تن آسفالت دیگر در خرم‌آباد توزیع خواهد شد.

به گزارش وارک نیوز یحیی عیدی بیرانوند بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای آغاز سال جاری تاکنون شاهد آسفالت‌ریزی بیش از ۶۳ هزار تن در سطح معابر مختلف شهر خرم‌آباد هستیم.

 

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر اکنون نیز ۲۰ تا۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در حال انجام بوده و خوشبختانه اقدامات مناسبی برای ترمیم روکش آسفالت دوباره معابر شهر خرم‌آباد انجام داده‌ایم.

 

 

شهردار خرم‌آباد در ادامه با اشاره به ادامه یافتن روند روکش آسفالت معابر سطح شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: امیدواریم تا ۲ ماه آینده میزان آسفالت‌ریزی در سطح معابر به بیش از ۱۲۰ هزار تن برسد.

 

 

 

عیدی بیرانوند گفت: این حجم آسفالت‌ریزی در یک مدت کوتاه چند ماهه اقدامی بی‌سابقه بود که با تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیریت شهری شاهد تحقق آن هستیم.

 

 

وی ادامه داد: اکنون بیش از ۶ اکیپ آسفالت‌ریزی در سطح شهر خرم‌آباد فعال هستند و امیدواریم تا ۲ ماه آینده بیش از ۷۰ هزار تن آسفالت در سطح سایر معابر سطح شهر ریخته شود.

 

 

این مسئول عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از میزان کل حجم آسفالت در نظر گرفته شده ۸۰ درصد آن برای روکش و بازسازی معابر قدیمی و ۲۰ درصد دیگر نیز برای آسفالت کردن معابر خاکی در نظر گرفته شده است.

 

 

 

شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: اکنون بیش از ۹۵ درصد از کوچه‌های کوی پارسیلون آسفالت شده‌اند و همچنین در مرکز شهر همچون محله مطهری از ۲ ماه گذشته تاکنون اقدامات مناسبی برای ترمیم آسفالت معابر آن انجام شده که این موضوع ادامه خواهد یافت.

 

 

یحیی عیدی بیرانوند بیان کرد: تا ۲ ماه آینده تمامی معابر اصلی که اکنون روکش آسفالت آن‌ها با مشکل مواجه بوده و شرایط مناسبی ندارند، آسفالت خواهند شد تا شاهد خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان خرم‌آبادی باشیم.

 

 

 

وی ادامه داد: به هر حال مجموعه مدیریت شهری تاکنون اقدامات مناسبی برای توسعه بیش از پیش شهر خرم‌آباد انجام داده و مطمئنا با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نه چندان دور وضعیت خدمات‌رسانی در خرم‌آباد به مراتب بهبود خواهد یافت.

 

 

این مسئول در ادامه با اشاره به لزوم مشارکت هر چه بیشتر شهروندان خرم‌آبادی در توسعه شهر، افزود: اکنون عوارض حدود ۷ درصد از ساختمان‌های سطح شهر پرداخت می‌شود، این در حالی است که پرداخت عوارض می‌تواند زمینه را برای تامین اعتبارات مورد نیاز شهرداری مهیا کند.

 

 

شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: به همین دلیل از شهروندان خرم‌آبادی درخواست می‌شود مشارکت بیشتری در پرداخت عوارض داشته باشند./فارس