آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 20163
سه شنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری خرم‌آباد

به گزارش وارک نیوز، حمید علیرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: مهمترین اولویت شهرداری خرم‌آباد پرداخت حقوق معوقه کارگران این مجموعه است. وی با بیان اینکه این معوقات مربوط به سال‌های گذشته است، افزود: طی چند سال گذشته همیشه شاهد مشکلات پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و تنظیف مناطق سه […]

پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری خرم‌آباد

به گزارش وارک نیوز، حمید علیرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: مهمترین اولویت شهرداری خرم‌آباد پرداخت حقوق معوقه کارگران این مجموعه است.

وی با بیان اینکه این معوقات مربوط به سال‌های گذشته است، افزود: طی چند سال گذشته همیشه شاهد مشکلات پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و تنظیف مناطق سه گانه شهرداری خرم‌آباد بوده‌ایم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: از میان سه منطقه شهرداری خرم‌آباد کارگران منطقه یک تقریبا مشکلی در این حوزه ندارند.

علیرضایی با اشاره به اینکه روز یکشنبه مبلغی به پیمانکار کارگران حوزه تنظیف و فضای سبز جهت پرداخت حقوق کارگران پرداخت شده است، تصریح کرد: این پرداختی تقریبا برای هر کارگر به اندازه یک ماه حقوق معوقه است.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته گذشته نیز مبلغی به حساب پیمانکار جهت پرداخت حقوق واریز شده و این کار تا زمانی که مطالبات این عزیزان اتمام نیابد ادامه خواهد داشت.