آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی
کد خبر : 2011
یکشنبه - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

انجام ۵۹۰۰ کیلومتر عملیات نشت یابی گاز طی سال ۱۳۹۵ در استان لرستان

طی سال گذشته حدود ۵۹۰۰ کیلومتر نشت یابی در سطح استان لرستان و ۲۱۰ هزار انشعاب (علمک) نیز بر اساس مدل ارزیابی ریسک انجام شد .

 

به گزارش وارک نیوز رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان لرستان با اعلام این مطلب افزود: ۲۶۶ مورد ایستگاه نشت یابی شده و ۱۷۰ مورد ایستگاه نیز بازرسی شدند.

 
محمد عزت پور همجنین بازرسی کالاهای مورد نیاز در پروژه های شرکت گاز استان را از دیگر وظایف بازرسی فنی دانست و افزود: در سال گذشته ۱۵۵ مورد بازرسی نیز انجام و ۸۴ مورد بازرسی کالاهای برگشتی نیز انجام شد.

 

 
وی تصریح کرد: کیفیت در اجرای پروژه ها بسیار مهم بوده و بر این اساس دقت و حساسیت زیادی در بازرسی کالاهای خریداری شده و اجرای پروژه ها صورت می گیرد تا کیفیت همراه با کمیت باشد.

 

 

عزت پور ۸۵ مورد بازرسی از پروژه های اجرائی و اعلام گزارش کیفی آنها را نیز جزو کارهای انجام شده در سال گذشته عنوان نمود و افزود: ۱۶۰ مورد تستهای متمرکز خطوط تغذیه و توزیع نیز در سال گذشته انجام شد.

 
وی افزود: ۲۷ مورد تست پوشش خطوط تغذیه فلزی در سال گذشته نیز جزو فعالیتهای واحد بازرسی فنی بوده و افزود این فعالیتها توسط کارکنان این واحد انجام شده و از پیمانکار یا بازرس شخص ثالث استفاده نشده است .