آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » سلامت
کد خبر : 1999
یکشنبه - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

سازمان‌های بیمه‌ گر به تعهدات خود عمل کنند

قائم مقام معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:انتظار می‌رود سازمان های بیمه ای به تعهدات خود در قبال دانشگاه علوم پزشکی عمل کنند.

به گزارش وارک نیوز نبی‌اله تازنگ بیان کرد: در سال گذشته عدم انجام تعهدات سازمان های بیمه ای متأسفانه مشکلات زیادی را برای دانشگاه علوم پزشکی به وجود آورد.

وی ادامه داد: اگر بیمه به تعهدات خود به موقع عمل می‌کرد در حال حاضر مشکلی نداشتیم با این وجود از تمامد ظرفیت خود برای برآورده کردن خواسته های پرسنل استفاده کرده‌ایم.

قائم مقام معاون توسعه، میریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: خوشبختانه کارانه پزشکان و پرسنل کادر مربوط  به شهریور و مهرماه گذشته در حال پرداخت بوده و با تمامی کمبودهای مالی که داریم توانستیم پاداشی پایان خدمت بازنشستگان ۹ ماهه پایان سال گذشته را تسویه کنیم که به نظرم کار قابل ساده‌ای نبود و جای تقدیر دارد.

تازنگ ادامه داد: علاوه بر این مانده مرخصی ۶ ماهه اول سال گذشته بازنشستگان پرداخت شده است.

قائم مقام معاون توسعه، میریت و منابع دانشگاه خاطر نشان کرد: بازخرید سنوات قراردادهای تبصره ۳ و ۴ نیز تا پایان سال ۹۵ تسویه شده است و امیدواریم تمامی مطالبات عقب افتاده پرسنل حداقل تا پایان سال گذشته طی هفته‌های آینده تسویه شوند و سازمان‌های بیمه‌ای مطالبات عقب افتاده دانشگاه را هر چه سریعتر پرداخت نمایند که در این صورت دیگر مشکلی در انجام تعهدات مالی دانشگاه به وجود نخواهد آمد.