آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » پیشنهاد سردبیر » خبر مهم
کد خبر : 1990
شنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

رئیس شورای شهر می‌شوم

ولی الله رستمی نژاد منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با توجه به رای بالای من در شورای شهر، به طور قطع رئیس شورا می شوم.

به گزارش وارک  نیوز ولی الله رستمی نژاد بر اولویت بندی نیازهای شهری، تاکید کرد و اظهار داشت: ما آمده ایم که کارهای متفاوت تری نسبت به دوره های قبل در شورای شهر انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: با اولویت بندی پروژه ها و نیازهای شهر به طور قطع می توانیم نتیجه بهتری از فعالیت هایمان بگیریم.

 

منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: این که ما بیاییم و در ۴ کوچه بن بست آسفالت انجام دهیم و به صرف اینکه فقط بگوئیم کاری کرده ایم، به طور قطع کار درستی نیست و ما باید با اولویت بندی حرکت کنیم.

 

رستمی نژاد با بیان اینکه مسائل شهری نیازمند ریشه یابی هستند، گفت: ما باید با رصد مشکلات شهری از جمله بررسی آسیب های اجتماعی، تراکم جمعیت، فقر و ناآگاهی و … در قسمت های مختلف شهر، برنامه های مناسبی در شهر اجرا کنیم.

 

وی در خصوص علاقه به فعالیت در کدام کمیسیون شورای شهر نیز افزود: با توجه به رای بالای من در شورای شهر، به طور قطع رئیس شورای شهر می شوم اما می گویم که شرح این هجران و این خون جگر این زمان بگذار تا وقتی دگر.

 

منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد ادامه داد: از همه کسانی که در این انتخابات حضور داشته اند و از ما حمایت کرده اند می خواهیم که بار دیگر هم با شعور و فهم و بصیرت بالا در مسیر حرکت ما را یاری کنند تا چهره زیبای شهرمان را زیباتر کنیم و ثابت کنیم خرم آباد هیچ گاه نخواهد مرد./مهر