آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار
کد خبر : 19452
چهارشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

انجام عملیات تعمیرات خط تغذیه اصلی کوهدشت در کوتاه ترین زمان ممکن

عملیاتهای تعمیرات خط تغذیه اصلی شهر کوهدشت و انشعاب گیری جهت گازرسانی به جایگاه CNG در کوتاهترین زمان ممکن با ایمنی کامل و بدون قطع گاز مشترکین شهر کوهدشت و روستاهای تابعه انجام شد .

انجام عملیات تعمیرات خط تغذیه اصلی کوهدشت در کوتاه ترین زمان ممکن

به گزارش وارک نیوز، کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به اهمیت حفظ پایداری شبکه گاز در راستای ارایه خدمات مطلوب به مشترکین شرکت، اظهار داشت: با بررسی دقیق، محاسبه میزان گاز ذخیره شده در شبکه تغذیه و توزیع و برنامه ریزی های انجام شده جهت مدیریت مصرف مشترکین و کاهش ریسک قطع جریان گاز مشترکین شهر کوهدشت و روستاهای تابعه مقرر گردید عملیات تعمیرات خط تغذیه اصلی کوهدشت در محل انشعاب CNG بیگی زاده از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه مورخ ۲۱ مرداد ماه ۹۹ به مدت ۶ ساعت انجام گیرد.

گودرزی در ادامه گفت : از نکات قابل توجه تعمیرات فوق همکاری خوب تمامی اکیپهای عملیاتی شرکت بود که خوشبختانه با ثبت یک رکورد، در کمتر از ۴ ساعت و بدون قطع گاز هیچ کدام از مشترکین شرکت، عملیاتهای تعمیرات خط تغذیه اصلی کوهدشت و انشعاب گیری جایگاه CNG بیگی زاده با رعایت کامل نکات ایمنی و استانداردهای لازم با موفقیت پایان پذیرفت.
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در پایان از زحمات شبانه روزی پرسنل شرکت گاز استان لرستان، مشاور و پیمانکار پروژه تقدیر و تشکر نمود.