آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 19438
چهارشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱

توقف خیبر در دیدار حساس خانگی/ بازی هفته پایانی سرنوشت صعود را تعیین می کند

در هفته بیست و پنجم لیگ دو فوتبال ایران خیبر خرم‌آباد در برابر میهمان خود استقلال ملاثانی متوقف شد تا سرنوشت صعود به بازی پایانی و حساس با فولاد نوین گره بخورد.

توقف خیبر در دیدار حساس خانگی/ بازی هفته پایانی سرنوشت صعود را تعیین می کند

به گزارش وارک نیوز، تیم فوتبال خیبر خرم آباد در دیدار حساس خانگی نتوانست مقابل حریف خود  استقلال ملاثانی به پیروزی دست یابد و این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان یافت.

خیبر که پیش از این دیدار به واسطه کسب پیروزی در هفته‌های اخیر به صدر جدول رسیده بود برای تثبیت جایگاه خود و صعود به لیگ یک به دنبال کسب 3 امتیاز بازی بود که با وجود موقعیت های متعدد گلزنی موفق به شکست حریف خود نشد.

به هر حال خیبر نتوانست از فرصت میزبانی برای تداوم صدرنشینی و صعود آسان به لیگ دسته یک استفاده کند و بازیکنان خیبر قدر فرصت های بی شمار گلزنی خود را ندانسته و به تساوی بدون گل بسنده کردند.

خیبر با کسب یک امتیاز این دیدار با ۴۹ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر کماکان در صدر جدول قرار دارد.

هفته پایانی لیگ دو فوتبال هفته آینده برگزار می‌شود و خیبر برای صعود به لیگ یک باید بدنبال کسب امتیاز از میزبان رده سومی خود یعنی فولاد نوین اهواز باشد، بازی که مطمئنا می تواند خیبر با موفقیت در آن به لیگ دسته یک صعود کند و به جایگاه اصلی خود بازگردد.

به هر حال چشم امید خیبری ها برای صعود به لیگ دسته یک به بازی پایانی خود خواهد بود و مردم استان منتظر خواهند ماند تا تیمشان با برتری قاطع مقابل فولاد به لیگ دسته یک صعود کنند.

 

گزارش از محمد عبداله زاده