آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » پیشنهاد سردبیر » تازه ترین اخبار » خبر مهم » شهروند خبرنگار
کد خبر : 19424
سه شنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

صرف هزینه گزاف از بیت المال و پلی که هیچگاه تکمیل نمی شود

یک شهروند خرم آبادی با ارسال پیامی از بلاتکلیفی و صرف هزینه های هنگفت برای احداث پل نیمه تمام بر روی خرم رود گلایه کرد و خواستار ورود جدی دستگاه های نظارتی و برخورد با متخلفان شده است.

صرف هزینه گزاف از بیت المال و پلی که هیچگاه تکمیل نمی شود

به گزارش وارک نیوز، حمید قربانی یک شهروند خرم آبادی با ارسال پیامی از بلاتکلیفی و صرف هزینه هنگفت برای احداث پل افلاک بر روی خرم  رود گلایه کرد و نوشت:

متاسفانه چند سال پیش مسئولان از احداث دو پل دائمی بر روی خرم رود خبر دادند که با حرف و حدیث های زیادی یکی از پل ها تکمیل شد که البته آن هم چالش های زیادی برای شهروندان به وجود آورد.

اما با وجود اینکه پل دیگر قرار بود بعد از پل صفوی احداث شود، اما به رغم داشتن چندین درصد پیشرفت فیزیکی و احداث شمع ها عملیاتش متوقف شد و مسئولان اعلام کردند که میراث فرهنگی به دلیل قرار گیری در مجاورت قلعه فلک الافلاک مخالف احداث است.

سوال اینجاست که سرنوشت این پل چه خواهد شد و اگر احداث آن مخالف نظر میراث فذهنگی بوده چرا اقدام به آغاز عملیات اجرایی و صرف هزینه های هنگفت برای ایجاد آن کرده اند.

در این شرایط دشوار اقتصادی چه کسی پاسخگوی بودجه هزینه شده از بیت المال است.

چرا مسئولان شهری خرم آباد پاسخ نمی دهند؟

به نظر می رسد در این راستا بی تدبیری های زیادی صورت گرفته و باید دستگاه های نظارتی ورود کرده و به تخلفات و کم کاری های احتمالی رسیدگی کنند.

منتظر پاسخ مسئولان مربوطه هستیم