آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 1942
یکشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

مدیران از جیب خودشان افطاری بدهند/ معوقات بانکی در لرستان به ۹۸۰ میلیارد تومان رسید

استاندار لرستان گفت: در لرستان ۹۸۰ میلیارد تومان معوقات بانکی داریم که باید این معوقات پرداخت شوند.

هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه شورای اشتغال استان لرستان بیان داشت: در حالی که انتقادهای زیادی در ایام انتخابات به عملکرد دولت وارد شد اما در این دولت ۴ سد با ظرفیت آبی ۵۰۰ میلیون متر مکعب در لرستان بهه بهره برداری رسید.

وی افزود:از اکنون انتخابات به پایان رسیده همه باید برای پیشبرد و توسعه استان کمک کنیم چرا که مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی داریم.

استاندار لرستان گفت:در استان باید هزینه عدم حضور بخش خصوصی را بدهیم و باید بانک ها کمک بیشتری کنند که خوشبختانه سال گذشته بانک ها اقدامات مختلفی انجام دادند.

بازوند به ایام رمضان و برگزاری سفره‌های افطار اشاره و عنوان کرد:مدیران در این ایام باید صرفه جویی در دستور کار قرار دهند و اگر مدیران می‌خواهند افطاری بدهند حتما از جیب شخصیشان بدهند و اگر ردیفی هم در این راست وجود داشته و منع قانونی نیست این اعتبارات را به کمیته امداد بدهند.

وی به تدوین سند مهارت لرستان اشاره کرد و افزود:در رابطه با سند مهارت و آموزش  استان لرستان باید نیازسنجی آموزشی در آن دیده شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه سند اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان با اقدامات کارشناسی تهیه شده است،گفت: در این سند ۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان باید منابع جذب کنیم که سهم بانک‌ها حدود ۴ هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در همایش فرصت‌های سرمایهگذاری در لرستان تفاهم نامه‌هایی به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان به امضا رسید که باید ۲۰ درصد از این تفاهم نامه‌ها در سال ۹۶ تحقق پیدا کنند و دبیرخانه این همایش باید فعال شود.

بازوند از پیگیری برای تشکیل ستاد پیگیری معوقات بانکی در لرستان خبر داد و افزود: در لرستان ۹۸۰ میلیارد تومان معوقات بانکی داریم که باید این معوقات پرداخت شوند.

وی در پایان اظهار داشت:با تحقق سند اشتغال در سال جاری می‌توان تا حدودی مشکلات استان لرستان را برطرف کرد./فارس