آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 19141
یکشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

روند شتابان گازرسانی به شول آباد

سرپرست شرکت گاز لرستان گفت:اتمام گازرسانی به شهر شول آباد و روستاهای اطراف از اولویتهای مهم شرکت گاز استان لرستان است..

روند شتابان گازرسانی به شول آباد

به گزارش وارک نیوز، کرم گودرزیدر حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به محور شول آباد گفت: اتمام گازرسانی به شهر شول آباد و روستاهای اطراف از اولویتهای مهم شرکت گاز استان لرستان است.

وی در ادامه بازدید از پروژه ضمن ارائه توصیه های فنی و عملیاتی در راستای افزایش ایمنی و کیفیت انجام کار با تاکید بر استفاده از تمام توان و پتانسیل لازم جهت اتمام پروژه و تزریق گاز تا انتهای سال جاری، اظهار داشت : دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار می بایست با برنامه ریزی دقیق، مدیریت پروژه و افزایش گروههای اجرایی اهتمام ویژه ای برای افزایش سرعت عملیات اجرای خطوط در بخش خط تغذیه گاز محور شول آباد داشته باشند .

سرپرست شرکت گاز لرستان افزود: این پروژه شامل ۴۰ کیلومتر خط تغذیه و ۱۰۰ کیلومتر خط توزیع و تعداد ۳ ایستگاه تقلیل فشار بوده که تا کنون ۸کیلومتر خط تغذیه، ۳۲ کیلومتر مسیر سازی خط تغذیه و ۶۵ کیلومتر خط توزیع انجام شده و با بهره برداری از این پروژه که بیش از ۳۳۰ میلیارریال هزینه خواهد داشت، ۵۰۰۰خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بر خوردار و شهر شول آباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، گازدار خواهد شد .

کرم گودرزی ادامه داد:علیرغم صعب العبور و کوهستانی بودن مسیر اجرا و مشکلات خاص اجرای پروژه با همفکری و پتانسیل فنی بالای همکاران قطعا پروژه با کیفیت بالا انجام خواهد شد .