آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 19016
چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

افتتاح کتابخانه درجه یک بروجرد همزمان با هفته دولت

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح کتابخانه درجه یک بروجرد ( دکتر آیتی ) همزمان با هفته دولت سال جاری خبر داد.

افتتاح کتابخانه درجه یک بروجرد همزمان با هفته دولت

به گزارش وارک نیوز، احمدحسین فتایی عصر سه شنبه هفتم مرداد ماه در جریان بازدید از پروژه های کتابخانه ای بروجرد با عباس گودرزی، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در جریان این دیدار که با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد، گفت: ساختمان کتابخانه دکتر آیتی بروجرد به عنوان بزرگترین کتابخانه درجه یک استان، مراحل پایانی خود را سپری نموده و با نصب چیلر به پایان می رسد.

وی افزود: پروژه کتابخانه درجه یک بروجرد در زمینی به مساحت ۲۲۵۷ متر مربع و با زیر بنای ۱۲۰۰ مترمربع از سال ۱۳۸۷ آغاز شده و با تلاشهای صورت گرفته طی یک سال اخیر، انشاالله در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فتایی تصریح کرد: پایان کار پروژه کتابخانه ی شهید باهنر نیز که پس یک وقفه، دوباره از سر گرفته شده، نیازمند آن است که مسئولین و نمایندگان شهرستان در مجلس مساعدت و همکاری لازم را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مجری پروژه ساخت بنا داشته باشند که در این صورت تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این مرکز نیز خواهیم بود.

نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: افتتاح کتابخانه درجه یک مهمترین مطالبه فرهنگی مردم شهرستان است که باید با حمایت مسئولین استان و تلاش مسئولین شهرستان هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

عباس گودرزی ابراز داشت: تلاش می کنیم موانع و مشکلات پیش روی پروژه کتابخانه شهید باهنر را نیز مرتفع سازیم تا این مرکز که جزء اولین کتابخانه های عمومی استان بوده نیز در کمترین زمان ممکن آغاز به کار نماید.