آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 182
جمعه - ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

توجه ویژه به ارائه خدمات هوشمند به مشترکان/آب کاکارضا به تصفیه خانه خرم اباد متصل شد

  به گزارش  وارک نیوز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در آیین بهره برداری از طرح انتقال آب کاکارضا به شهر خرم آباد بیان کرد: اکنون شاهد بهره برداری از پروژه بزرگ آبرسانی به شهر خرم آباد هستیم. حمیدرضا کرموند عنوان کرد: برای اجرای این پروژه که آب رودخانه کاکارضا را از فاصله […]

 

به گزارش  وارک نیوز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در آیین بهره برداری از طرح انتقال آب کاکارضا به شهر خرم آباد بیان کرد: اکنون شاهد بهره برداری از پروژه بزرگ آبرسانی به شهر خرم آباد هستیم.

حمیدرضا کرموند عنوان کرد: برای اجرای این پروژه که آب رودخانه کاکارضا را از فاصله ۳۵ کیلومتری به تصفیه خانه خرم آباد منتقل می کند، اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

این مسئول افزود: اکنون اقدامات بسیار ویژه ای در حوزه آب استان در حال انجام بوده، به عنوان نمونه با برنامه ریزی های صورت گرفته شرایط را برای اصلاح و یا توسعه شبکه آب در ۲۴ شهر استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان ادامه داد: امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده و خوشبختانه لرستان نیز به عنوان استان پایلوت انتخاب شده و به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب نیز از تمام ظرفیت خود در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی استفاده می کند.

کرموند در ادامه با اشاره به اجرای طرح های نرم افزاری و هوشمندسازی نیز، گفت: علاوه بر اجرای طرح های سخت افزاری توجه ویژه ای به حوزه نرم افزار و هوشمند سازی شده، به عنوان نمونه اکنون تمامی کنتورها در تمامی شهرهای استان به صورت هوشمند قرائت می شود.