آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » حوادث » خبر مهم
کد خبر : 17438
چهارشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸

گردشگران گرفتار در ارتفاعات سفیدکوه نجات یافتند

گردشگران گرفتار در ارتفاعات سفیدکوه نجات یافتند.

گردشگران گرفتار در ارتفاعات سفیدکوه نجات یافتند

به گزارش وارک نیوز، عزیزعلی امرایی با اعلام این خبر اظهار داشت در ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۷ از طریق مرکز کنترل عملیات حادثه ای مبنی بر گیر افتادن دو نفر گردشگر در ارتفاعات سفیدکوه خرم آباد به تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر اعلام گردید و بلافاصله این تیم پس از دریافت اطلاعات به منطقه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت : اعضای تیم واکنش سریع پس از طی ۱ساعت و ۴۰ دقیقه کوه پیمایی به محل سانحه رسیدند و بعد از بررسی های بعمل آمده متوجه شدند دو نفر گردشگر که پدر و پسری ۱۴ و ۴۵ ساله بودند به دلیل گرمای هوا و همراه نداشتن آب و مواد غذایی و پیاده روی زیاد دچار گرمازدگی ،افت فشار و افت قند خون بدن شده اند ادامه دادن مسیر در این شرایط باعث بی هوش شدن یکی از این دو نفر شده بود.

امرایی تصریح کرد:اعضای تیم واکنش سریع پس از اقدامات اولیه پیش بیمارستانی موفق به نجات فرد مصدوم و با ابزار نجات مصدوم را به عوامل اورژانس جهت پیگیری امور درمانی و انتقال به مرکز درمانی تحویل دادند.

معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد:هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه حادثه با ندادی امداد 112 جمعیت هلال احمر تماس حاصل نموده و عزیزان ما در جمعیت هلال احمر بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و امدادرسانی به این عزیزان را دارند.