آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » گفت و گو
کد خبر : 1693
یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

عدم پرداخت مطالبات چغندرکاران بهانه ای برای واردات گسترده شکر

عدم پرداخت مطالبات چغندرکاران بهانه ای برای واردات گسترده شکر

به گزارش وارک نیوز مجیدکیان پور درباره عدم پرداخت بهای چغندرکاران توسط دولت،گفت: عدم پرداخت بهای چغندر قند به کشاورز بستر تغییرکاربری و افزایش مهاجرت به کلان شهرها را رقم می زند، سزاوارنیست در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، محصولاتی که کشاورز با هزینه بالا تولید کرده است را بدون مشتری گذاشت.

 

 

 
جولان شکرهای خارجی دربازار با عدم پرداخت دسترنج چغندرکاران همخوانی ندارد

 
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جولان شکرهای خارجی دربازار با عدم پرداخت دسترنج چغندرکاران همخوانی ندارد، تصریح کرد: جلوگیری از تغییرکاربری اراضی کشاورزی بدون پشتوانه حمایتی از تولید امکان پذیر نیست.

 

 
کیان پور با بیان اینکه عدم تضمین خرید محصولات کشاورزی، مهمترین دلیل مهاجرت روستائیان به شهرها تلقی می شود، افزود: واردات بی رویه شکر، قامت تولیدکننده داخلی را خم می کند.

 

 
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس افزود: هزینه بالای تولید، قیمت پایین محصول خریداری شده و تاخیردر پرداخت مطالبات چغندرکارانکام کشاورزان را تلخ کرده است.

 

 
عضوکمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عدم پرداخت مطالبات چغندرکاران بهانه ای برای واردات گسترده شکر به کشور تلقی می شود ، یادآورشد: حذف خرید بهینه چغندر قند توسط دولت حقوق تولید کننده داخلی را زیرسوال می برد./خانه ملت