آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 1658
پنجشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

اولین زیپلاین اختصاصی لرستان در پارک زیبا کنار خرم آباد به بهره برداری رسید

اولین زیپلاین اختصاصی لرستان در پارک زیبا کنار خرم آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش وارک نیوز شهردار خرم آباد در مراسم افتتاحیه اولین زیپلاین لرستان گفت:یکی از سازمان هایی که موجب نشاط و سرگرمی در بین مردم خرم آباد شده سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری است که خوشبختانه تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

 

 

یحیی عیدی بیرانوند افزود:سازمان پارکها و فضای سبز خرم آباد فضای عمومی زیادی در اختیار دارد که می شود در آن اقدامات مفیدی برای شهروندان انجام داد.

 

 

شهردار خرم آباد با بیان اینکه فضاهای عمومی شهر از ظرفیت و پتانسیل بالایی برای درآمد زایی و توسعه گردشگری برخوردارند اظهار داشت:لازم است سازمان پارکها و فضای سبز خرم آباد با ایجاد معاونت های سرمایه گذاری و اقتصادی در جذب سرمایه های بخش خصوصی و مردمی اقدام کند.

 

 

عیدی بیرانوند افزود:شهربه گونه ای پویا باشد وباید ازظرفیت فضاهای شهری در ایجاد اشتغال و سرمایه استفاده کرد لازم است در این راستا حوزه معاونت خدمات شهری در درآمدزایی فضاهای عمومی مانند پارکها، سازمان پارکها و فضای سبز خرم آباد را یاری کند.

 

 

شهردار خرم آباد ضمن تاکید بر ایجاد تسهیلات برای بخش خصوصی در ورود به پروژه های شهرداری گفت:نباید اینگونه باشد که باصرف هزینه در بخش رفاهی شهر از درآمد زایی آن چشم پوشی کنیم بلکه درزمینه خدمات تفریحی و گردشگری نیز باید درآمدزا باشیم.

 

 

عیدی بیرانوند با اشاره به اقدام بخش خصوصی در پیاده سازی پروژه زیپلاین پارک زیبا کنارگفت:خوشحالیم این پروژه توسط بخش خصوصی و بومی شهرمان اجرا و به بهره برداری رسیده وامیدواریم از خرم آباد به عنوان پایلوت این کار به سایر شهرهای استان توسعه پیدا کند.

 

شهردار خرم آباد تاکید کرد:ورود بخش خصوصی به عمران و زیباسازی شهر موجب توسعه و رونق اشتغال و بالابردن سرانه فضای سبز وموجب رفاه حال مردم است.

 

خبر از شاهین احمدی