آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 16558
سه شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

عقب افتادگی 6 ماهه حقوق کارگران فضای سبز شهرداری خرم‌آباد

عضو شورای شهر اسلامی خرم‌آباد گفت: در حال حاضر بدهی کارگران بخش تنظیف شهرداری تا پایان اسفند سال گذشته تسویه شده اما کارگران فضای سبز شهرداری 6 ماه عقب افتادگی حقوق دارند.

عقب افتادگی 6 ماهه حقوق کارگران فضای سبز شهرداری خرم‌آباد

به گزارش وارک نیوز، طی چند سال گذشته با واگذاری فعالیت‌هایی مانند نگه‌داری از فضای سبز و تنظیف شهرها به پیمانکاران شاهد مشکلاتی در پرداخت حقوق این قشر زحمت کش بوده‌ایم.

این مشکل در شهرداری خرم‌آباد با توجه به تعداد زیاد نیروی مازاد و ناتوانی در جذب سرمایه و عوارض مردمی بیش از سایر استان‌ها به چشم می‌خورد به طوری که طی چند سال گذشته همیشه شاهد عقب‌افتادگی حقوق کارگران در این شهرداری بوده‌ایم.

در همین راستا برای اطلاع آخرین وضعیت پرداخت به کارگران فضای سبز و تنظیف شهر به سراغ عضو شورای شهر خرم‌آباد رفتیم.

علی‌محمد صالحی نسب در این زمینه اظهار داشت: مشکلات زیرساختی شهرداری در کنار محدودیت‌های اقتصادی باعث عقب‌افتادگی حقوق کارگران شهرداری خرم‌آباد شده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر خرم‌آباد از آغاز فعالیت خود به دنبال حل این مشکل بوده است، افزود: با توجه به محدودیت شهرداری‌های استان برای حل این مشکل از ظرفیت دولت نیز استفاده شده است.

عضو شورای شهر اسلامی خرم‌آباد بیان کرد: در حال حاضر بدهی کارگران بخش تنظیف شهرداری تا پایان اسفند سال گذشته تسویه شده است و آن‌ها تنها یک ماه عقب افتادگی حقوق دارند.

صالحی نسب در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: با این وجود در حال حاضر کارگران فضای سبز شهرداری 6 ماه عقب افتادگی حقوق دارند و ما با تمام تلاش به دنبال حل مشکل آن‌ها هستیم./فارس