آخرین اخبار » اخبار » خبر مهم » سلامت
کد خبر : 1596
دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

تلاش برای اضافه کردن هزار تخت بیمارستانی در لرستان ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تلاش برای افزایش هزار تخت بیمارستانی در سطح استان لرستان ادامه دارد.

 

 

به گزارش وارک نیوز چهارمین نشست شورای راهبردی پروژه های خیر ساز دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور دکتر ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، نادر همتی قائم مقام رئیس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی ،روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان لرستان، در سالن کنفرانس ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع اعضاء شورای راهبردی نظارت بر پروژه های خیر ساز نیز بیان کرد: تحت  هر شرایطی امر توسعه و پیشرفت متوقف نخواهد شد و همچنان به حول وقوه الهی پیش خواهیم رفت.

 

ساکی در بخشی دیگر از سخنانش خاطر نشان کرد: پروژه های خیر ساز در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تلاش ماندگار و کار بسیار ارزنده و بزرگی است که باید آثار خدمات دهی آن را در سه دهه ی آینده حس کرد و در این راه روسای شبکه ها باید شبانه روزی پیگیر چگونگی اقدامات انجام شده و در حال انجام قرار بگیرند.

 

وی گفت : ما در حال حاضر علاوه بر پیگیری پروژه های خیر ساز در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، پیگیر دو پروژه بزرگ ۱۰۴ هزار متر مربع پروژه بهداشتی درمانی خیر ساز و اضافه کردن ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت های فعال در استان لرستان هستیم که امسال نیز این فعالیت ها ادامه دارند که خود در استان لرستان تا کنون بی نظیرند.

 

نادر همتی قائم مقام رئیس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی با تبریک اعیاد شعبانیه و با تشریح و بررسی راهبردی چگونگی روند پروژه های خیرساز دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، اظهار داشت: اراده جمعی بسیار وسیع وبزرگی در ارکان شورای راهبردی پروژه های خیر ساز دانشگاه علوم پزشکی لرستان وجود دارد که پیگیری ها و رایزنی های بی وقفه و موفق دکتر ساکی ، امروز شاهد این مهم هستیم که موانع یکی پس از دیگری با درایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان حل و فصل می شود.

 

قائم مقام رئیس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی با تحلیل روند اقدامات انجام گرفته و برنامه های تبیین شده ی پیش رو پروژه های خیر ساز گفت: با اقدامات توانمند و انگیزه بالا، راه رفته را بسوی توسعه همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در زمینه پروژه های خیر ساز ادامه خواهیم داد.

 

همتی در ادامه سخنانش اذعان کرد: ما مرحله به مرحله در حال عملیات تکمیلی پروژه های خیر ساز هستیم و انتظار داریم که علاوه بر هماهنگی های موجود، روسای شبکه ها نیز با درک این مهم موثر تر عمل کرده تا شاهد تسریع در تکمیل پروژها همراه با دقت عمل مورد نظر باشیم.

 

گفتنی است اعضاء شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی و روسای شبکه ها با دکتر ساکی رئیس دانشگاه  به تحلیل وبررسی اقدامات صورت گرفته ودر حال انجام پرداختند./وبدا