آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 15865
سه شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱

کامل بودن حجم ورودی اینترنت لرستان/قطعی اینترنت به‌خاطر افزایش حجم استفاده است

مدیر مخابرات منطقه لرستان از کامل بودن حجم ورودی اینترنت استان خبر داد.

کامل بودن حجم ورودی اینترنت لرستان/قطعی اینترنت به‌خاطر افزایش حجم استفاده است

به گزارش وارک نیوز، سید محمد قاسمی در برنامه نلویزیونی چشم انداز اظهار کرد: یکی از وظایف منطقه لرستان این است که اینترنت با سرعت کافی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه به لحاظ حجم ورودی اینترنت به استان کامل بوده و هیچ مشکلی نداریم، اضافه کرد: توسط وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به تمام هموطنان اهدا شد که اقدامی خوب و موثر بوده منتها در خیلی از استان‌ها مشکل توزیع را داشتیم.

قطعی اینترنت به‌خاطر افزایش حجم استفاده اینترنت است

قاسمی با اشاره به اینکه قطعی اینترنت بخاطر افزایش حجم استفاده اینترنت بود، افزود: بیش از حد اینترنت داریم اما در نحوه توزیع این میزان اینترنت به مردم مشکلاتی وجود داشته که رفع خواهند شد.

وی با بیان اینکه این مشکل را منطقه به منطقه در استان حل خواهیم کرد، عنوان کرد: ظرف سه تا چهار ماه آینده ۹۰ درصد این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد: در مخابرات منطقه لرستان به این مشکل واقف شدیم اما در این میان به یک سری تجهیزات نیاز داریم که آنها را سفارش دادیم و تلاش می‌کنیم با مهیا کردن آنها سرعت کار را افزایش دهیم.

مشکل سرعت کم اینترنت را تا ۹۰ درصد مرتفع خواهیم کرد

وی با بیان اینکه مشکل اینترنت ما همیشگی نیست و این قطعی ها در برخی مناطق رخ می‌دهد، عنوان کرد: تا ظرف چهار ماه آینده این مشکل را تا ۹۰ درصد مرتفع خواهیم کرد.