آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 1566
جمعه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

برقراری پروازهای ایران‌ایر در فرودگاه خرم‌آباد/تلاش برای برقراری پرواز خرم‌آباد_شیراز ادامه دارد

مدیر فرودگاه خرم‌آباد از برقراری پروازهای ایران‌ایر در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش وارک نیوز غلامرضا بنی‌صدر اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد استان و همچنین مسئولان فرودگاه خرم‌آباد ایرلاین ایران ایر پروازهای خود را در فرودگاه خرم‌آباد برقرار کرد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس پروازهای ایران‌ایر به صورت یک‌بار در هفته در مسیر رفت و برگشت خرم‌آباد_ تهران برقرار خواهند شد.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد ادامه داد: اکنون ۳ ایرلاین در فرودگاه خرم‌آباد فعال بوده و پروازهایشان را در مسیرهای خرم‌آباد_ تهران و خرم‌آباد_ مشهد و بالعکس انجام می‌دهند.

بنی‌صدر اظهار کرد: ۲۲ پرواز رفت و برگشت به صورت هفتگی در فرودگاه خرم‌آباد انجام شده و مطمئنا در صورت افزایش تقاضا ایرلاین‌ها آمادگی افزایش تعداد پروازها را دارند و این موضوع وابسته به استقبال مردم است.

وی عنوان کرد: البته تلاش‌ها برای راه‌اندازی پرواز خرم‌آباد_ شیراز ادامه داشته و رایزنی‌های لازم نیز صورت گرفته و امیدواریم بتوان شاهد برقراری پروازها در این خط هوایی باشیم.

این مسول در ادامه با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در برقراری پروازها در خطوط مختلف، عنوان کرد: به هر حال اگر خواهان توسعه پروازها در فرودگاه خرم‌آباد هستیم، باید بخش خصوصی وارد عمل شده و با سرمایه‌گذاری و چارتر کردن پروازها شرایط را برای استفاده بیش از پیش ظرفیت فرودگاه مهیا کند.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد عنوان کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته شاهد افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد هستیم و امیدواریم بتوان در آینده نیز با توجه به اجرای طرح توسعه این فرودگاه شاهد افزایش تعداد پروازها باشیم./فارس