آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 15597
چهارشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

ظرفیت‌های ویژه بروجرد برای تولید ثروت در حوزه گردشگری

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت:بروجرد ظرفیت های خوبی برای تولید ثروت در حوزه گردشگری دارد.

ظرفیت‌های ویژه بروجرد برای تولید ثروت در حوزه گردشگری

به گزارش وارک نیوز، منتخب مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های خوب این شهرستان در تولید ثروت حوزه گردشگری این شهرستان خبر داد.

مقصودی در نشست با سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان گفت: بروجرد به عنوان دومین شهر بزرگ استان ظرفیت های تاریخی و طبیعی خوبی دارد که باید از این ظرفیت در راستای تولید ثروت برای مردم بهره برد.

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری باید با برخی دستگاهها از جمله آموزش و پرورش تعامل خوبی داشته باشد اظهار کرد: حفظ بافت تاریخی شهر بروجرد و مرمت و ساماندهی خانه های تاریخی و مساجد این شهر از جمله مطالبات مردم است که باید در دستور کار قرار گیرد.

فاطمه مقصودی بیان داشت: شهرستان بروجرد مشاهیر به نام زیادی دارد که کمتر به نسل جدید معرفی شده اند به همین منظور انتظار می رود میراث فرهنگی با ساخت تندیس این بزرگان و نصب آن در برخی از میادین و خیابان های اصلی شهر نسبت به معرفی آنها و قدمت و تاریخ شهر بروجرد گام بردارد .

منتخب مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار نصب تابلوهای راهنما در ورودی و خروجی ها و سطح شهر بروجرد شد تا مردم و مسافران دچار سردرگمی نشوند.