آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 15587
چهارشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

ابتلای ۲۳۵ بروجردی به بیماری کرونا

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۳۵ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

ابتلای ۲۳۵ بروجردی به بیماری کرونا

به گزارش وارک نیوز، محمد کاکاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ در اسفند ماه ۹۸ تا به حال ۳۲ هزار و ۸ شهروند بروجردی به صورت تلفنی و حضوری ویزیت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۶۶۱ نمونه ارسالی به آزمایشگاه مرجع، تا امروز ۲۳۵ مورد ابتلای قطعی در شهرستان بروجرد گزارش شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۱۲ نفر بستری و از این تعداد ۳۳۱ بیمار بهبود یافته از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

کاکاوند تاکید کرد: هم‌اکنون ۱۶۹ فرد مشکوک به ابتلا در انتظار پاسخ نمونه‌های ارسالی و جواب آزمایش‌ خود هستند.

وی از شهروندان بروجردی خواست برای تامین سلامت خود و دیگران از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی و پرتردد پرهیز کرده و همچنان در خانه‌ها بمانند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: در شرایطی که درمان قطعی برای بیماری کرونا وجود ندارد، انتظار می‌رود مردم با تداوم قرنطینه خانگی و رعایت اصول بهداشتی مسوولان و کادر درمانی را در مقابله و مهار این بیماری یاری رسانند.

کاکاوند تاکید کرد: افرادی که برای انجام امور ضروری از خانه خارج می‌شوند، باید با رعایت اصول خودمراقبتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از شیوع و همه‌گیری هر چه بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.